مجله مد و زیبای

در این مجله به بررسی اواع روش های زیبایی و جوان سازی پوست می پردازیم

مجله مد و زیبای

در این مجله به بررسی اواع روش های زیبایی و جوان سازی پوست می پردازیم

پیوندهای روزانه

درباره لایت باکس تبلیغاتی

دوشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۴۷ ق.ظ

لایت باکس تبلیغاتی

سازه ای پر طرفدار و کاربردی که به سبب استفاده از مدیای بک لایت و خاصیت عبور نورجلوه خاصی را به نمایش می گذارد و همچنین لایت باکس تاثیر بسزایی در جلب توجه مخاطبان دارد .

این سازه هم مناسب فضای داخلی و محیط خارج است .ازجمله کاربرد های این سازه را می توان اعم از تبلیغاتی، اطلاع رسانی و یا تزئینات دکوراسیون داخلی دانست . فریم و قاب این محصول اغلب آلومینیومی و یا چوبی است اخیرا فریم های پلاستیکی نیز برای این محصول تولید شده . 

عالم مارکتینگ از دیرباز جولان گاه ایده های ناب افراد خلاق بوده. لایت باکس(Light Box) یکی از محصولات دنیای جادویی مارکتینگ است که اگرچه فکر پشت آن محشر و معرکه است ولی در عین حال با کمترین امکانات لازم به حقیقت می پیوندد. منظور از چاپ لایت باکس همان چاپ هایی است که مثل خورشید نور می تابانند،
 با این تفاوت که هر فوتونی که به چشم مخاطب می رسد، تیری است در جهت منافع تبلیغات آن طرح. باید افزود که در سال های اخیر به کارکردهای تابلو تبلیغاتی این گونه از چاپ ارائه ی کارهای هنری و گالری ها هم افزوده شده و همین امر روحی دوباره در کالبد لایت باکس دمیده است. باری، اگر برای مشاهده ی کمی خلاقیت آماده اید، در ادامه ی متن همراه ما باشید.

انواع لایت باکس
 
جنس چاپ لایت باکس  تبلیغاتی  معمولا به طور کامل کاغذ بک لایت است(به این خاطر که چاپ قابلیت تعویض دارد)، در نتیجه دو نکته می ماند، نحوه ی نور پردازی پشت لایت باکس و فریم آن. هم می توان به طور سنتی از نور مهتابی و این دست سود برد و هم قابلیت به کار گرفتن انواع نور های ال ای دی وجود دارد. زاویه ی قرار گیری نور و مسائلی از این دست را هم بسته به شرایط هر پروژه می توان تغییر داد. درباره ی فریم و جنس طرح دو به طور عمده دو انتخاب مطرح است، لایت باکس های فریم چوبی و لایت باکس های فریم آلومینیومی سهم عمده ی بازار را به خود تخصیص داده اند.

 

سیستم نور دهی تابلو لایت باکس 


سال ها قبل سیستم نور دهی لایت باکس های تبلیغاتی با استفاده از لامپ فلورسنت یا همان مهتابی برقرار بود. این سیستم به خاطر مشکلات عمده ای که داشت و پیشرفت های گسترده ای که در لامپ ها انجام شد، با تغییرات بسیار زیادی مواجه شده است.

پس از چند سال لامپ های ال ای دی یا همان smd جایگزین لامپ فلورسنت شدند. لامپ های ال ای دی کیفیت بالاتری نسبت به سیستم قبلی یعنی مهتابی داشتند. لازم به ذکر است که در ساخت تابلو چلنیوم و تابلو روان ال ای دی هنوز از لامپ های LED و SMD استفاده میشود.

اما هنوز هم این چیزی نبود که مخاطب را به صورت ۱۰۰ درصد راضی کند. زیرا در صورتی که یکی از لامپ های ال ای دی با مشکل مواجه شود، بخشی از آن خاموش خواهد شد.

امروزه برای حل مشکل در مکانیسم روشنایی تابلو لایت باکس تبلیغاتی، سیستم مدرنی مورد استفاده قرار می گیرد.

در این سیستم معمولا از لامپ های ال ای دی استفاده شده، با این تفاوت که این بار به جای استفاده در پشت آن ، لامپ ها در بغل نصب شده و با استفاده از لیزر، پترن ایجاد شده و نور را با شکست ۹۰ درجه مواجه می کند.

این کار باعث می شود تا در صورتی که یکی از لامپ ها با مشکل مواجه شود، باز هم همه بخش های لایت باکس تبلیغاتی روشنایی کامل داشته باشند.

https://www.bloglovin.com/@doloxcar

  • معصومه امیری

نظرات (۱)

فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس اشتراک گذاری ویدیو...اهنگ...فایل


https://98share.com/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی