مجله مد و زیبای

در این مجله به بررسی اواع روش های زیبایی و جوان سازی پوست می پردازیم

مجله مد و زیبای

در این مجله به بررسی اواع روش های زیبایی و جوان سازی پوست می پردازیم

پیوندهای روزانه

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

بهترین درمان‌های ضد پیری

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۰، ۱۰:۴۰ ق.ظ

امروزه روش های زیادی در کلینیک های زیبایی هستند که سعی دارند با تبلیغات مختلف اکثرا خانم های را که به دنبال جوانسازی پوست می باشند را به کلینیک کشانده و از علاقه و شیفتگی آنها سواستفاده کنند. کلینیک های غیر مجاز و استفاده از مواد تقلبی می توانند عواقب جبران ناپذیری را برای شما داشته باشد .در صورتیکه به دنبال رفع چین و چروک های صورت خود هستید میتوانید به کلینیک های زیبایی ره یا و یا گلدن رویال مراجه کرده و از خدمات متنوعی برای زیباسازی و جوانی گوست شما استفاده می کنند از جمله 

 

1- بوتاکس


تزریق بوتاکس بهترین روش جوانسازی پوست برای زنان و مردان در جهان است و سال‌هاست که این‌گونه است. البته تعجبی هم ندارد زیرا این درمان، سریع و آسان است، دوره نقاهت ندارد و بسیار کارآمد است. این درمان ضد پیری موجب می‌شود که عضلات صورت سست شوند و درنتیجه چین‌وچروک‌ها، خطوط و حتی شیارهای عمیق مانند خطوط کنار چشم و اخم از بین بروند. تحقیقات اخیر نشان می‌دهند که بوتاکس بر وضعیت روحی بیماران نیز تأثیر داشته و موجب افزایش شادی در آن‌ها می‌شود.

 

2- فیلرهای پوستی


فیلرهای پوستی هم مانند بوتاکس، غیرتهاجمی هستند، نتایج فوری دارند و دوره نقاهت ندارند.

تزریق فیلر، خطوط و چین‌وچروک‌های روی صورت را پر می‌کند تا صورت دوباره جوان شود

. برندهای رایج این فیلرها عبارت‌اند از جودرم، رستیلان و بلافیل. اکثر فیلرهای پوستی از هیالورونیک اسید ساخته می‌شوند، ماده‌ای که به‌طور طبیعی در پوست یافت می‌شود و همه چین‌وچروک‌ها را اعم از سطحی و عمیق از بین می‌برد.

این فیلرها درون نواحی بدون کلاژن تزریق می‌شوند.

فیلرهای پوستی به ناحیه میانی پوست هم حجم می‌دهند.

رایج‌ترین گزینه برای حجم دادن به پوست، جودرم ولوما است.

این فیلر تزریقی تا 2 سال دوام می‌آورد و می‌توان از آن برای برجسته‌تر کردن گونه‌ها هم استفاده کرد.

بسیاری از بیماران از ترکیب فیلرهای پوستی و بوتاکس برای کشیدن پوست صورت استفاده می‌کنند.

استفاده از فیلرها و بوتاکس با اینکه موقتی است اما نتایج قابل‌توجهی دارد که هم فوری است و هم با یک‌بار مراجعه به مطب پزشک انجام می‌گیرد. اشکال این روش این است که نتایج آن دائمی نیست و جایگزین روش‌های جراحی مانند جراحی کشیدن پوست نمی‌شود

 

3- جوان‌سازی پوست با لیزر


روش جوان‌سازی پوست با لیزر اگر با بوتاکس و فیلرهای پوستی ترکیب شود، بهترین نتیجه را خواهد داشت.

بوتاکس، عضلات را ضعیف می‌کند و فیلرهای پوستی، چین‌وچروک‌های زیر پوست را پر می‌کنند.

هیچ‌کدام از این دو گزینه بر پوست سطحی صورت تأثیر نمی‌گذارند اما جوان‌سازی پوست با لیزر فرکشنال دی‌اکسید کربن بر خطوط، رنگ‌دانه‌ها، آثار آکنه و پوست مات و کدر تأثیر می‌گذارد.

این درمان ضد پیری محرک تولید کلاژن هم هست و پوست صورت را لطیف‌تر و روشن‌تر می‌کند.

باید به یاد داشته باشید که موفقیت‌آمیز بودن نتایج این درمان‌های ضد پیری رایج تا حد بسیار زیادی به پزشکی بستگی دارد که این درمان(ها) را انجام می‌دهد.

قبل از سپردن پوست صورتتان به دست پزشک، اعتبارنامه او را بررسی کنید، عکس‌های قبل و بعد بیماران دیگر او را مشاهده کنید و نظرات بیماران قبلی او را جویا شوید.

 

4- لیفت صورت با نخ سیلوئت


سیلوئت سافت، به شکل مخروط‌های به بند کشیده شده جاذب دوسویه است. این محصول در ایالات‌متحده ساخته می‌شود و دانش آن بر اساس شش سال تجربه در زمینه بخیه‌های آویزان با مخروط‌هایی به‌دست‌آمده که در جراحی زیبایی و جراحی ترمیمی به‌کاربرده می‌شوند.

سیلوئت سافت، با اثرات پیر شدن مقابله می‌کند و موجب لطیف‌تر شدن، یکنواخت‌تر شدن و مهم‌تر از همه شکل دادن به پوست می‌شود. در این روش برای دستیابی به این نتایج، هم لیفتینگ و هم بازسازی پوست مدنظر قرار می‌گیرد.

اثر لیفتینگ، فوری و دقیق است زیرا نتیجه فشرده کردن و بالا کشیدن بافت در زمان تنظیم بخیه است. پس از قرار دادن بخیه، پزشک فشار کمی روی آن ناحیه می‌آورد. پزشک با این کار سطح پوست را دوباره شکل می‌دهد و آن ناحیه به‌طور محسوسی لطیف‌تر می‌شود.

 

https://rahyaclinic.com/botox

  • معصومه امیری

خرید آنلاین لوازم یدکی پراید از سایت دولوکس کار

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۴۰۰، ۱۰:۵۴ ق.ظ

پراید خودرویی با موتور کوچک و مصرف سوخت پایین، اما از نظر امنیت بسیار ضعیف می باشد این خودرو امروزه در بین خانواده های ایرانی بنا به دلایل زیادی از محبوبیت بالایی برخوردار است . لوازم یدکی پراید با توجه به اینکه بیشترین خودرو را در بین جامعه تشکیل می دهد به وفور یافت می شود و تقریبا در هر محله ای می توان یک تامین کنند لوازم پراید پیدا کرد 

 

تمام این موارد باعث شده تا دلالان و سودجویان به سمت این حوزه حرکت کرده و لوازم بی کیفیت را تولید کرده و یا مجوز واردات لوازم یدکی بی کیفت را دارند و با سود بالا این لوازم را در بازار پخش کرده و موجب می شود تا امنیت مردم به خطر بیفتد

 

برای مثال دیسک و صفحه کلاچ پراید را در نظر بگیرید؛ توسط چند برند معتبر جهانی این قطعه یدکی تولید می‌شود اما به‌صورت موازی با بسته‌بندی مشابه در زیرزمین‌های غیرقانونی نیز تولید می‌شود، از طرفی در دسترس بودن برخی بسته‌بندی‌های وطنی موجب شده تعداد لوازم یدکی تقلبی با بسته‌بندی برندهای ایرانی به وفور یافت شود.

یکی دیگر از این لوازم یدکی که به‌صورت عمده توسط تولیدکنندگان زیرزمینی تولید می‌شود، لنت ترمز می‌باشد. تولید لنت ترمز کم کیفیت یک صنعت کم‌هزینه است که توجه بسیاری از سودجویان را جلب می‌کند، اما در صورت استفاده از این تولیدات تقلبی جان سرنشینان به خطر افتاده و گاها تا از کار افتادن کامل سیستم ترمز خودرو پیش می‌رود.

پارامترهای موثر در تعیین کیفیت لنت ترمز بسیار متعدد و بررسی آنها بسیار هزینه‌بر است. لوازم یدکی پراید تنها به لنت ترمز و دیسک و صفحه کلاچ محدود نمی‌شود.

از قطعات جلوبندی و فرمان گرفته تا پیچ‌های چرخ عقب، از قطعات موتوری تا قاب‌های پلاستیکی اتاق خودرو و... همگی در حال تولید و توزیع هم‌زمان توسط برندهای معتبر و تولیدکنندگان غیرقانونی است.

اما چه باید کرد؟ چگونه می‌توان اجناس تقلبی را از اصل تشخیص داد؟ چگونه با واردکنندگان اجناس اصلی برندهای جهانی ارتباط برقرار کنیم؟ تفاوت‌های لنت ترمز اصلی و تقلبی چیست؟ دیسک و صفحه کلاچ اصلی و تقلبی در چه بسته‌بندی‌هایی عرضه می‌شوند؟ پیش از خرید لوازم یدکی از کجا مشاوره بگیریم؟

در شرایط کنونی اجتماع و مریضی ویروسی کرونا چگونه مستقیما به بزار دسترسی پیدا کنیم؟ آیا با توجه به نیاز ما محلی برای مشاوره و خرید به‌صورت هم‌زمان وجود دارد؟ آیا از تمام این برندها برای خودروی شما تولیداتی وجود دارد؟ آیا ضمانت و شرایط مرجوع برای همه‌ی خریدها وجود دارد؟ محلی برای تقبل کردن مسئولیت اصالت کالا می‌شناسید؟

پاسخ همه‌ی این سوالات را می‌توان در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی دولوکس کار پیدا کرد. دولوکس کار به‌عنوان یک سایت آنلاین خرید و فروش لوازم یدکی در کنار سایر فروشگاه ها نظیر توربویدک با پوشش‌دهی بیش از ۱۴۰۰۰ محصول توسط آزمایشگاه داخلی خود، توسط تیم فنی مجرب و متخصص، تمام محصولات بازار را مورد بررسی قرار داده و تنها پس از تایید تیم فنی اجازه فروش اجناس سایت را صادر می‌کند. این مرکز ضمانت می‌کند که جنس ارسالی از اصالت و کیفیت بالایی برخوردار است.

دولوکس کار با شناسایی محصولات تقلبی که در بازار با بسته‌بندی مشابه در حال توزیع است توانسته یک پل ارتباطی مطمئن با مراکز تولید و واردات لوازم یدکی به‌خصوص در مورد خودروی پراید ایجاد کند. همچنین با نصب هولوگرام خود روی محصولات ضمانت می‌کند که اصالت کالا را بر عهده می‌گیرد.

لوازم یدکی چه خودروهایی را می‌توان از سایت دولوکس کار خریداری کرد؟

به غیر از لوازم یدکی پراید، لوازم یدکی ۲۰۶، خانواده سمند، خانواده رانا، خانواده تیبا، دیگر خودروهای داخلی، موجود است.

همچنین در صورتی‌ که خودرو یا قطعه‌ای در سایت وجود ندارد، امکان استعلام قیمت قطعات یدکی هر خودرو اعم از پراید، پژو، سمند تا ماکسیما و دیگر خودروهای خارجی برای تمامی لوازم یدکی فراهم‌ شده است.

ارسال اکسپرس با بسته‌بندی عالی در همان روز در سطح شهر تهران و همچنین ارسال محصولات به‌تمامی نقاط کشور. عزیزانی که پس از سفارش کالا تا درگاه پرداخت اینترنتی پیش بروند اما دچار مشکل شوند تماسی از طرف تیم دولوکس کار دریافت می‌کنند و ثبت سفارش رایگان از طرف شرکت برای ایشان انجام می‌گیرد.

در داخل سایت برای هر محصول متونی قرار دارند که توسط تیم فنی تایید شده و لوازم یدکی مورد نظر را کاملا به مشتری معرفی می‌کند، ویژگی‌های مثبت و منفی هر محصول را بیان و حتی با دیگر برندها مقایسه می‌کند.

پس از خرید هر قطعه تماسی با مشتریان برقرار می‌شود تا نظر این عزیزان در مورد نحوه ارسال، بسته‌بندی، کیفیت قطعه و شیوه پاسخگویی سنجیده شود.

مشتریان می‌توانند با تماس به مرکز پشتیبانی دولوکس کار با تیم فنی به‌صورت رایگان مشاوره کنند؛ در آخرین گام حتی اگر مشتری عزیز از جنس خریداری‌شده رضایت کافی را نداشته باشد با مرجوع کردن کالا به مرکز پشتیبانی، قطعه بار دگر مورد بررسی تیم فنی ‌قرار می‌گیرد و در صورت عدم آسیب‌دیدگی قطعه بنا به درخواست مشتری امکان عودت وجه را نیز برای عزیزان فراهم می‌کنند.

  • معصومه امیری