مجله مد و زیبای

در این مجله به بررسی اواع روش های زیبایی و جوان سازی پوست می پردازیم

مجله مد و زیبای

در این مجله به بررسی اواع روش های زیبایی و جوان سازی پوست می پردازیم

پیوندهای روزانه

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

آیا واقعا چاپ کاتالوگ ارزان امکان پذیر است ؟

سه شنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۵۸ ق.ظ

اگر برنامه ای برای حضور در سمینار ها و یا نمایشگاه برای معرفی خدمات و محصولات خود دارید ؛ پس باید از این فرصت استفاده کنید و برند و خدمات خود را به مشتریان و مخاطبان معرفی کنید اما چگونه این کار ممکن است ؟بله درست حدس زدید چاپ کاتالوگ و بروشور!!!.

اما کاتالوگ چیست و چه نقشی در بازاریابی محصولات شما دارد؟ با توجه به افزایش قیمت، آیا مرکز چاپ کاتالوگ ارزان در تهران وجود دارد؟ اگر اینها از ابهامات شما در زمینه تولید و چاپ کاتالوگ است ادامه این مقاله را از دست ندهید.

چاپ کاتالوگ ارزان تهران

 

چرا از کاتالوگ ها استفاده می کنیم

 

کاتالوگ محصول ، کاغذی با اندازه استاندارد است که از چندین صفحه تشکیل شده است. کاتالوگ ها تمام اطلاعات مهمی را که هم فروشندگان و هم مشتریان به آن نیاز دارند ارائه می کنند.

 اینها شامل اطلاعات ارزشمند در مورد شرکت (یا سازمان) مورد نظر، انواع محصولات و خدمات قابل ارائه و توضیحات هر کدام، نشان دادن سبک یک برند، و همچنین اطلاعات مهم تماس و سفارش است.

با توجه به اینه امروزه اکثر مردم به خرید آنلاین سوق پیدا کرده اند، بازاریابی با تبلیغات چاپی و کاتالوگ ها روشی موثر و زود بازده می باشد که بسیاری از برندهای کوچیک و بزرگ همچنان از این روش استفاده می کنند

از دلایلی که چاپ کاتالوگ می تواند مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد می توان توضیحات کامل و جامع در قالبی چشم نواز و گرافیکی اشاره کرد

در واقع از لحظه ای که مشتریان کاتالوگ ها را مطالعه و با برند و خدمات شما آشنا می شوند می توانند با تصاویر واقعی و تبلیغاتی ارتباط برقرار کرده و در قالب یک تجربه چند بعدی و شیرین جذب برند شما شود

 

همه این تجربیات فیزیکی و حسی به ایجاد خاطرات و ارتباطات کمک می کند. همچنین نمایش محصولات از طریق چاپ کاتالوگ به افراد زمان کافی برای بررسی کامل آن محصولات می دهد و به آنها این امکان را می دهد که بر اساس نیاز خود بهترین گزینه را داشته باشند.

برای دیدن تصاویر و نمونه کارهای چاپ کاتالوگ فوری در آریا هنر امروز کلیک کنید

 

چاپ کاتالوگ فوری

 

چاپ کاتالوگ به چند روش انجام می پذیرد

دو روش چاپ افست و دیجیتال از مرسوم ترین روش های چاپ کاتالوگ می باشند

معمولا از روش چاپ دیجیتال برای چاپ کاتالوگ های فوری  و کم تیراژ ( معمولا تیراژ کمتر از 300 نسخه ) و از روش افست برای چاپ تیراژ بالا و بیش از 1000 نسخه انجام می شود

روش چاپ افست برای چاپ کاتالوگ به دو صورت عمومی و اختصاصی انجام می شود و این نوع چاپ بین 3 تا 7 روز کاری (بسته به حجم و نوع سفارش) زمان می برد.

تفاوت چاپ افست و دیجیتال

 

 استفاده از چاپ کاتالوگ فوری چه زمانی امکان پذیر است

 

اگر محتوای کاتالوگ محصولات شما دائما در حال تغییر و به روز رسانی است یا اگر می خواهید تعداد محدودی کاتالوگ در هر رویداد شرکت کنند، چاپ کاتالوگ فوری انتخاب شماست.

مشتریان اغلب مایلند اطلاعات مربوط به محصول مورد نیاز خود را قبل از خرید مطالعه و ارزیابی کنند که چاپ فوری کاتالوگ برای آن بسیار موثر خواهد بود. زیرا چاپ کاتالوگ فوری (یا چاپ دیجیتال) در کمترین زمان ممکن (کمتر از 72 ساعت) امکان پذیر خواهد بود.

هنگامی که محصول شما یک محصول جدید است و کاتالوگ شما برای اولین بار منتشر می شود. بهتر است ابتدا یک نمونه کاتالوگ را چاپ و بررسی کنید.

 و در صورت نیاز به ویرایش و تغییرات، تولید انبوه قبلی انجام شود. به همین دلیل، بهتر است از چاپ کاتالوگ فوری به روش دیجیتال استفاده کنید. زیرا در چاپ فوری کاتالوگ از پلاک استفاده نمی شود و بنابراین امکان ویرایش چاپ وجود دارد.

به‌علاوه، به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار، در مواقعی مانند حراج‌های فصلی، مناسبت‌های خاص و حضور در نمایشگاه‌ها، نیاز به چاپ فوری کاتالوگ خود را بیش از همیشه احساس خواهید کرد.

 

روانشانسی رنگ ها چه کاربردی دارد ؟

 

کاربرد شناخت و روانشناسی رنگ ها را می توان اینطور بیان کرد مجموعه های که خدمات یا کالایی برای عرضه دارند می توانند با شناخت درست و استفاده دقیق از ترکیب مناسب رنگ ها در تبلیغات خود پیام های مثبت و منفی را به کاربر و مخاطبان خود منتقل کنند، انرژی آنها را مدیریت و احساساتشان را در دست بگیرند.

روانشناسی رنگ ها در طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای و تبلیغاتی می تواند مخاطب را وادار به مطالعه کاتالوگ و دیدن محصولات ترغیب کند به همین خاطر می تواند به نوعی منجر به افزایش فروش نیز شود

برای آشنایی بیشتر در مورد روانشناسی رنگ ها مقاله روانشناسی رنگ ها در چاپ کاتالوگ را مطالعه کنید

 

مزایای چاپ فوری کاتالوگ در مقایسه با چاپ افست

 

همانطور که گفته شد برای چاپ کاتالوگ فوری از چاپ دیجیتال استفاده می شود. این نوع چاپ با دستگاه های لیزری و جوهرافشان انجام می شود که به دلیل سایز کوچکتر و عدم اشغال فضای زیادی نسبت به دستگاه های چاپ افست مقرون به صرفه تر هستند.

اگر چندین محصول مشابه دارید و تفاوت بین آنها کم است، می توانید با چاپ فوری کاتالوگ توسط دستگاه های دیجیتال، چاپ خود را کاملا سفارشی کنید. امکان چاپ افست وجود ندارد.

لطفاً توجه داشته باشید که برای چاپ فوری کاتالوگ، حتماً عملیات چاپ تکمیلی (مانند استفاده از سلفون و UV) را انجام دهید تا رنگ های استفاده شده به شرایط محیطی واکنش نشان ندهند و کیفیت خود را حفظ کنند.

چاپ کاتالوگ افست چندین روز طول می کشد اما چاپ فوری کاتالوگ زمان زیادی ندارد و سفارش شما از چند ساعت تا 72 ساعت آماده می شود.

 

همچنین بخوانید : بهترین مرکز طراحی کاتالوگ در ایران

 

تفاوت‌های اصلی چاپ سریع کاتالوگ با چاپ افست کاتالوگ

 

  • در چاپ سریع کاتالوگ می توانید با خیالی آسوده از خلاقیت خود استفاده کنید و بر خلاف چاپ افست محدودیتی برای چاپ وجود ندارد.
  • همچنین در چاپ سریع کاتالوگ به دلیل استفاده از دستگاه دیجیتال، ابعاد محصول، سبکی یا پررنگ بودن کار همگی از قبل در فایل دیجیتال اعمال می شود و در هنگام چاپ، اپراتور نیازی به مهارت های تخصصی برای تنظیم ندارد. دستگاه
  • در چاپ کاتالوگ سرعت به اندازه چاپ افست تنوع رنگی وجود ندارد و کیفیت رنگ در طرح های چاپ افست سه رنگ و چهار رنگ مطلوبتر است.
  • همچنین در چاپ کاتالوگ سریع بر خلاف افست نمی توان از رنگ های خاصی مانند مسی، نقره ای و طلایی استفاده کرد.

 

نحوه محاسبه هزینه چاپ سریع کاتالوگ

 

برای چاپ سریع کاتالوگ از دستگاه های دیجیتال استفاده می شود. برای برآورد هزینه چاپ سریع کاتالوگ، تعداد کاتالوگ های چاپی عامل اصلی است که در تیراژ تک رنگ، سفارش در تعداد بسیار بالا هزینه مناسبی است.

لطفا توجه داشته باشید که برای کاتالوگ هایی که دارای چندین رنگ هستند معمولا کمتر از 500 سفارش داده می شود. در چاپ دیجیتال هزینه چاپ هر صفحه ثابت است.

برای چاپ دیجیتال سریع کاتالوگ ها اغلب از کاغذ گلاسه استفاده می شود که در برآورد هزینه نیز اثر گرم شدن کاغذ را دارد. سایر عواملی که بر هزینه چاپ سریع کاتالوگ تأثیر می گذارند شامل کارهای چاپ رنگی و فرعی است.

چاپ کاتالوگ با استفاده از روش افست ارزانتر است. برای چاپ افست کاتالوگ که مستلزم زمان تولید بیشتر و کیفیت بالاتری است بهتر است از چاپ مخصوص استفاده شود. اما اگر به دنبال چاپ کاتالوگ ارزان در تهران هستید پیشنهاد می کنیم از چاپ کاتالوگ عمومی استفاده کنید.

 

جمع بندی

 

هر کاتالوگ منبع اطلاعاتی در مورد یک سازمان یا برند خاص است و مشتریان به دلیل تجربه چند بعدی در هنگام خواندن کاتالوگ، راحت تر و سریع تر با کاتالوگ ها تعامل دارند. شما به عنوان صاحب برند می توانید از خدمات گسترده استودیو هنر امروز برای انواع چاپ کاتالوگ مورد نیاز خود بهره مند شوید.

این مجموعه امکان سفارش کاتالوگ تهران ارزان با قیمت رقابتی و بدون واسطه را برای شما فراهم کرده است.

همچنین با امکان چاپ مجدد با هزینه مناسب تر، می توانید با خیالی آسوده از سفارش چاپ کاتالوگ تهران ارزان بهره مند شوید.

  • معصومه امیری