مجله مد و زیبای

در این مجله به بررسی اواع روش های زیبایی و جوان سازی پوست می پردازیم

مجله مد و زیبای

در این مجله به بررسی اواع روش های زیبایی و جوان سازی پوست می پردازیم

پیوندهای روزانه

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

چرا تلویزیون ال جی فلش را نمی خواند

سه شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۳۷ ق.ظ

در گذشته ای نه چندان دور از انواع سی دی و دی وی دی پلیر برای مشاهده فیلم، عکس، آهنگ و ... استفاده می شد. اما امروزه فلش جایگزین تمامی این دستگاه ها شده است.

برای رضایت بیشتر مشتری، و پیشرفت تکنولوژی بیشتر دستگاهها امروزه از usb پشتیبانی می کنند
اما ممکن است در بعضی مواقع با مشکلاتی مثل نخواندن فلش یا باز نکردن فلش در تلویزیون مواجهه هستیم اگر شما با این مشکلات روبه روهستید این مقاله رو تا انتها مطالعه کنید

 

علت نخواندن فلش در تلویزیون ال جی

علت نخواندن فلش در تلویزیون ال جی

نخوان فلش در تلویزیون Lg و سایر برندها ممکن دلایل مختلفی داشته باشد از جمله :

 

فرمت نامناسب فلش برای تلویزیون

اگر فرمت فلش تلویزیون ال جی شما غیر استاندارد باشد، در پخش فایل های رسانه ای در تلویزیون خود با مشکل مواجه خواهید شد. این فرمت برای تلویزیون های LG "FAT32" مناسب است، اگرچه برخی از تلویزیون ها می توانند فرمت های دیگر را پخش کنند.

اما برخی از فرمت ها مانند "NFTS" را نمی توان در هیچ دستگاهی پخش کرد، اگر شما هم این مشکل را دارید باید فرمت فلش را عوض کنید.

فرمت فلش برای پخش در تلویزیون

فلش باید سالم و بدون مشکل باشد

فلش شما باید سالم باشد و هیچگونه مشکلات سخت افزاری نداشته باشد چرا که هر گونه شکستگی و یا قطعی باعث می شود که تلویزیون نتوانند اطلاعات فلش را بخواند و اطلاعات آن را نمایش دهد  

 

همچنین بخوانید : بهترین مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون

قدیمی بودن تلویزیون 

اگر سیستم عامل تلویزیون شما قدیمی باشد ممکن است در خواندن فلش با مشکلاتی روبه رو شود برای حل این مشکل تلویزیون را به اینترنت متصل کنید و آن را بروز رسانی کنید

 

خرابی پورت USB تلویزیون ال جی

پورت تلویزیون ممکن است در اثر ضربه و یا دلایل مختلف آسیب ببیند و نتواند بخوبی فلش را لود کند.اگر اطمینان داشتید که فرمت فلش برای پخش در تلویزیون مناسب می باشد و هیچگونه مشکلات سخت افزاری ندارد باید پورت تلویزیون را بررسی کنید. در این صورت، اگر تلویزیون پورت دیگری دارد، لطفا از آن استفاده کنید و یا به مراکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران مراجعه کنید.

 

رفع مشکل خوانده نشدن فلش در تلویزیون ال جی

رفع ایرادات نرم افزار فلش و تعمیر پورت های خراب تلویزیون از اقدامات تخصصی می باشد که برای آن حتما باید به مراکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی مراجعه کرد . البته از آنجایی که همیشه پیشگیری بر درمان اولویت دارد، توجه به بایدها و نبایدها هنگام اتصال USB به تلویزیون برای جلوگیری از مشکلاتی مانند نخواندن فلاش تلویزیون ضروری است. اگر می خواهید فلش را به تلویزیون وصل کنید، بهتر است بدانید که چگونه این کار را به درستی انجام دهید.

به یاد داشته باشید هنگام اتصال فلش به تلویزیون، تلویزیون را ناگهان خاموش نکنید تا به ساختار داخلی فلش آسیبی وارد نشود. از طرف دیگر، پس از استفاده از فلش حتما آن را از تلویزیون جدا کنید. توجه داشته باشید که اتصال دائمی این دستگاه ها علاوه بر ایجاد مشکل در عملکرد فلش ، به مرور زمان باعث بروز مشکلات فنی مختلفی در دستگاه تلویزیون می شود.

تعمیر تلویزیون ال جی در منزل

راحت ترین راه برای تعمیر تلویزیون های معیوب استفاده از خدمات تعمیر در منزل است. با خدمات تخصصی تعمیر در مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی، نیازی به جابجایی و حمل مانیتور تلویزیون نیست. تکنسین های واحد تعمیرات استاد تی وی با حضور در منزل کاربر، تمامی مشکلات تلویزیون ال جی را با بالاترین سطح کیفی ممکن حل می کنند. نیازی به انتقال تلویزیون به مراکز تعمیر نیست، ضمن اینکه صرفه جویی در زمان و هزینه اصلی ترین مزیت دریافت این نوع خدمات است.
 یادآور میشویم ostadtv کلیه خدمات و خدمات تخصصی قابل ارائه را با ارائه ضمانت نامه و ضمانت نامه کتبی تضمین می نماید.

  • معصومه امیری