مجله مد و زیبای

در این مجله به بررسی اواع روش های زیبایی و جوان سازی پوست می پردازیم

مجله مد و زیبای

در این مجله به بررسی اواع روش های زیبایی و جوان سازی پوست می پردازیم

پیوندهای روزانه

جشن عروسی یکی از مهم‌ترین روزهای زندگی هر فردی است که در همه عمر خاطرات خوب و شیرین آن روز را به یاد خواهد داشت. در نتیجه قابل درک است که بخواهد بهترین لحظات زندگی خود را به بهترین شکل و در زیباترین و شیک‌ترین مکان و تشریفات عروسی برگزار کند.

یکی از مکان‌هایی که اجرای مراسمات عقد و عروسی در آن انجام می‌گیرد، باغ تالار و باغ عروسی می‌باشد. این مکان‌های شیک و لوکس تمامی آنچه که اسمش وقار و شکوه و زیبایی است را یک جا در خود جای می‌دهند. بنابراین دلایل زیادی وجود دارد که عروس و دامادها را ترغیب کند تا در باغ تالارها بهترین روز زندگی خودشان را جشن بگیرند.

یکی از مناطقی که در تهران و حومه این شهر باغ تالارهای مجلل و با شکوهی برای عروسی دارد چیتگر می باشد در ادامه این مطلب 4 باغ تالار لوکس و لاکچری این منطقه را به شما معرفی خواهیم کرد که حتما باید یکبار مهمان این مکان ها باشید 

 

باغ تالار چیتگر

چیتگر با توجه به اینکه در منطقه جنوب غربی تهران واقع شده و بین تهران و کرج می باشد 

باغ تالار چیتگر یکی از مقاصد برگزاری رویدادها و مجالس شگفت‌انگیز در تهران است. با طراحی زیبا و معماری استثنایی خود، باغ تالار چیتگر به مهمانان خود تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از زیبایی و لذت فراهم می‌کند.

واقع در یک محیط آرام و دسترسی آسان، باغ تالار چیتگر با باغات و فضاهای سبز زیبا، یک مکان مناسب برای برگزاری مراسم‌های مختلف از جمله عروسی‌ها، مراسم تولد، مجالس تشریفاتی و رویدادهای شرکتی است.

همچنین، باغ تالار چیتگر با ظرفیت بالا، قابلیت میزبانی از تعداد زیادی میهمان را داراست.

معماری باغ تالار چیتگر با ترکیبی از الگوهای سنتی و مدرن طراحی شده است. با استفاده از استوانه‌های شیشه‌ای در نمای خارجی و دکوراسیون داخلی باغ تالار، فضاهایی با نورپردازی مناسب و تمامیت بصری خلق شده است.

تجهیزات صوتی و نوری پیشرفته نیز از ویژگی‌های باغ تالار چیتگر است. امکانات صوتی و نوری برای ایجاد جوی مناسب و الگویی هماهنگ با نوع رویداد و میهمانان در این باغ تالار مهیا شده است.

از دیگر ویژگی‌های باغ تالار چیتگر می‌توان به تیم حرفه‌ای و با تجربه کارکنان، منوی گسترده و لذیذی که ارائه می‌دهند، و همچنین خدمات برنامه‌ریزی و مشاوره حرفه‌ای در برگزاری رویدادها اشاره کرد. در ادامه این مطلب ما 4 باغ تالار که الماس این منطقه هستند را به شما معرفی خواهیم کرد

 

1 - باغ تالار آران 

اگر به دنیال یک باغ تالار شیک با لوکیشن مناسب و نزدیک تهران هستید باغ تالار آران می‌تواند یک انتخاب برای شما به حساب آید.

در باغ عروسی آران محوطه سازی های خاص و دیزاین متفاوتی را شاهد خواهید بود. این مجموعه امکان پذیرایی و میزبانی از کلیه جشن های عقد و عروسی شما را در سالن ها اختصاصی و همچنین در فضای باز را دارد.

دیزاین رستیک باغ تالار آران چیتگر که در محوطه واقع شده جلوه خاصی را به این مجموعه داده است.

این مجموعه امکان میزبانی از مراسمات شما از 50 تا 300 نفر را داراست. از دیگر ویژگی های این باغ تالار می توان به وجود پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 40 خودرو، اتاق عقد اختصاصی همراه با اکسسوری های لازم، سیستم های صوتی و تصویری و همچنین نورپردازی ویژه اشاره نمود.

از امکانات این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  •  سفره عقد و سالن عقد مجزا 
  • موسیقی زنده 
  • پارکینگ اختصاصی 
  • محوطه فضای سبز
  • سیستم های صوتی و نورپردازی حرفه ای
  • نمایشگر تصویر
  • آتش بازی و گل آرایی

 

باغ تالار آران چیتگر

 

2 - باغ تالار موسوی

باغ تالار موسوی دارای چهار سالن مجزا و با ظرفیت هر سالن تا 250 نفر یکی از باغ تالارهای عروسی شیک، جذاب و بیادماندنی در خاطرات شما در غرب تهران و منطقه چیتگر است.

باغ تالار موسوی با سالن های شیشه ای و مدرن که سالن زنانه و مردانه کاملا مجزا است.

حس خوب برگزاری جشن عروسی و چیدمان میز میهمانان در و نمای زیبای باغ، گل و درختان در هر چهار فصل مهیاست و با اطمینان می توانید جشن عروسی خود را باشکوه و مجلل در باغ تالار موسوی برگزار کنید.

باغ تالار موسوی با دارا فضای وسیع، آب نما، طبخ غذاهای مدرن و به روز، و چشم اندازی بی نظیر در مجموعه پارک چیتگر واقع شده است.

اگر به دنبال یک منظره زیبا و عالی برای برگزاری مراسم عروسی خود هستید، این مکان یک انتخاب ایده آل است، زیرا باغ تالار موسوی بنا به سلیقه عروس و داماد مراسم آنها را در سالن سر پوشیده و یا فضای باز با بهترین کیفیت برگزار می نماید.

از امکانات این مجموعه میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • گل آرایی در سالن و فضای باز
  •  اتاق عقد باغ عروسی موسوی
  • پارکینگ اختصاصی
  •  نور پردازی و آتش بازی
  •  سیستم صوتی حرفه ای

باغ تالار موسوی

 

3 - باغ تالار زمرد 

باغ تالار زمرد که در منطقه چیتگر واقع شده است یکی از مجلل ترین و مدرن ترین باغ تالار های تهران است.
معماری منحصر به فرد عمارت و سالن ها و فضا سازی محوطه را میهمانان شما هرگز از یاد نخواهند برد.سالن های پذیرایی مبله با دکوراسیون لوکس و شیک آن از خصوصیاتی است که باغ تالار زمرد را متمایز می کند.در کنار همه ی این ها،گل آرایی و شمع آرایی های ژورنالی و فوق حرفه ای در جای جای باغ تالار صحنه های چشم نوازی را به تصویر می کشد.
کیفیت غذا و پذیرایی و دیزاین میز های پذیرایی باعث می شود تا میهمانان شما هر چه بیشتر از مراسم لذت ببرند.
از دیگر ویژگی های باغ تالار زمرد لوکیشن آن است که دسترسی به آن بسیار آسان بوده و دغدغه ای برای عزیزان شما ایجاد نمی کند.هم چنین مجهز به پارکینگ اختصاصی وسیع با گنجایشی بالاست.
قیمت های مناسب و اقتصادی بودن منو ها و خدمات در عین کیفیت بالا موجب شده تا این مجموعه مورد توجه زوج های جوان و خوش سلیقه ی زیادی قرار بگیرد.
باغ تالار عروسی زمرد آمادگی میزبانی کلیه مراسم ها،عقد ها و عروسی ها و جشن های شما را داراست و در تلاش است تا لحظات شاد و رمانتیکی را برایتان خلق کند.

 

ویژگی های ویژه باغ تالار زیبای زمرد

باغ تالار زمرد بسیار شیک و مجلل می باشد که می توانید بهترین مراسم های خود را در آنجا برگزار کنید. این مجموعه داری دو باغ تالار مجزا و اختصاصی است که برای برگزاری دو مراسم مناسب است. برای هر دو سالن سفره عقد زیبا و شیکی چیده شده است که با بروزترین اکسسوری ها دیزاین شده اند. استیج رقص تالار با تیم حرفه ای نورپردازی شده و می توانید از موسیقی زنده یا دیجی برای برگزاری مراسم استفاده کنید.

 

باغ تالار زمرد

 

 4 - باغ تالار عمارت آریا 

باغ تالار و عمارت آریا یکی از زیباترین باغ تالار های تهران است.این باغ تالار با فضایی رویایی فعالیت خود را ازسال 1388 آغاز نموده و با کیفیت بالای ارائه ی خدمات توانسته محبوبیت زیادی به دست بیاورد.
این باغ تالار در منطقه چیتگر در محدوده ی غرب تهران قرار دارد.
تالار آریا آمادگی پذیرایی از 400 نفر میهمان را داشته و با امکانات خوبی که دارد می تواند گزینه مناسبی برای برگزاری جشن ها و مراسم های شما باشد.
از جمله این امکانات می توان به محوطه و فضای سبز چشم نواز آن،پارکینگ اختصاصی،سفره خانه سنتی و کافی شاپ اشاره کرد.
این عمارت جایگاه لوکس و بی نظیری در فضای باز برای عروس و داماد دارد که محیط جذابی برای عکاسی و فیلم برداری است.هنر شمع آرایی،گل آرایی و نور پردازی گروه طراحی و دیزاین فوق حرفه ای این مجموعه،جذابیت این فضا را برای شما دو چندان میکند.
هم چنین سفره های عقد،مطابق با سلیقه ی شما به بهترین نحو داخل سالن یا فضای باز چیده می شود تا لحظات تکرارنشدنی تان در قابی شکوهمند در ذهن عزیزانتان نقش ببندد.
از خدمات دیگر باغ تالار غرب تهران عمارت آریا آتش بازی،سیستم صوتی قوی و به روز،نمایشگر تصاویر،استیج رقص و اینترنت بی سیم است.
باغ تالار آریا با افتخار میزبان جشن های عروسی و عقد شماست.

 

باغ تالار عمارت آریا

جمع بندی

باغ تالار چیتگر یک باغ تالار مجلل و استثنایی در تهران است که با طراحی زیبا و معماری استوانه‌ای شیشه‌ای، مکانی بی‌نظیر برای برگزاری رویدادها و مجالس فراهم می‌کند. این باغ تالار با فضاهای سبز زیبا و ظرفیت بالا، میزبانی از تعداد زیادی میهمان را امکان‌پذیر می‌سازد.

باغ تالار چیتگر با ترکیب الگوهای سنتی و مدرن در طراحی معماری خود، جویی منحصر به فرد و الگویی هماهنگ با نوع رویداد را فراهم می‌کند. همچنین، امکانات صوتی و نوری پیشرفته باغ تالار، جوی مطلوب و الگویی مناسب را ایجاد می‌کنند.

تیم حرفه‌ای و با تجربه باغ تالار چیتگر، همراه با منوی گسترده و لذیذی که ارائه می‌دهد، مراسم و رویدادها را به یک تجربه لذت‌بخش و بی‌نظیر تبدیل می‌کند. همچنین، خدمات برنامه‌ریزی و مشاوره حرفه‌ای این باغ تالار، به میزبانان در برگزاری رویدادهایشان کمک می‌کند.

باغ تالار چیتگر با همه این ویژگی‌ها، به میهمانان خود تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از زیبایی و لذت را ارائه می‌دهد و برگزاری رویدادها را به یک تجربه خاص و شگفت‌انگیز تبدیل می‌کند. این باغ تالار مکانی است که علاوه بر زیبایی ظاهری، خدمات با کیفیت و توجه به جزئیات را به میهمانان ارائه می‌دهد.

  • معصومه امیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی