مجله مد و زیبای

در این مجله به بررسی اواع روش های زیبایی و جوان سازی پوست می پردازیم

مجله مد و زیبای

در این مجله به بررسی اواع روش های زیبایی و جوان سازی پوست می پردازیم

پیوندهای روزانه

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

5 فروشگاه برتر لوازم یدکی

شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۴:۲۲ ب.ظ


امروزه بازار لوازم یدکی خودرو از اهمیت بسیار برخورداراست دیگر نیاز نیست ساعت شلوغی ترافیک و ... را تحمل کنید تا به بازار چراغ برق برسید . سایت زیادی وجود دارند که در زمینه خرید لوازم یدکی خودروفعالیت می کنندو شما می توانید بااینکه در منزل یا محل کار خود هستید فقط با چند کلیک ساده خرید خود را نهایی کنید و لوازم و یا کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید

در این مقاله سعی داریم تا 5 تا از بهترین سایت های ارائه دهنده انواع لوازم یدکی را با هم بررسی کنیم

1 - لوازم یدکی دولوکس کار


فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی دولوکس کار افتخار دارد که پس از ۱۸ سال خدمت به صورت حضوری ، هم اکنون در بستری امن و مطمئن خدمات و محصولات خود را به صورت اینترنتی به تمامی هموطنان در سراسر کشور عزیزمان ارائه دهد.

این فروشگاه با اخذ نمایندگی رسمی دیناپارت تمرکز بر ارائه محصولات و لوازم یدکی خودروهای داخلی شامل: لوازم یدکی پژو ۴۰۵ ، لوازم یدکی پژو پارس ، لوازم یدکی پژو ۲۰۶ ، لوازم یدکی سمند ،

لوازم یدکی رانا ، لوازم یدکی پیکان ، لوازم یدکی آردی و روآ ، لوازم یدکی پراید ، لوازم یدکی تیبا و تیبا۲ ، لوازم یدکی ریو ، لوازم یدکی ال نود ،لوازم یدکی زانتیا و لوازم یدکی نیسان وانت را دارد.

 

2- لوازم یدکی توربویدک

 

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو توربویدک در آستانه شروع به کار وبسایت خود با ارائه خدمات فروش آنلاین لوازم یدکی خودرو تلاش کرده است با پشتوانه سال ها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو، مجموعه ای از بهترین ها را برای شما فراهم نماید.

«ضمانت اصالت کالا»، «سرعت در ارسال کالا» و «پشتیبانی متعهدانه» از اصول اساسی فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو توربویدک هستند که به آن ها پایبند خواهد بود.

توربویدک سفارشات بیشتر از پانصد هزارتومان را بصورت رایگان برای مشتریان ارسال خواهد کرد.

مجله اینترنتی توربومگ با کمک علاقمندان و نویسندگان مجرب در حوزه خودرو و لوازم یدکی می کوشد اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. با استفاده از بخش تماس با ما پذیرای هرگونه پیشنهاد، نظر، انتقاد از سوی کاربران عزیز هستیم.

 

3- ماشین نو فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو


ماشین نو (شرکت قطعه یاب هوشمند خودرو به شماره ثبت ۵۲۶۹۰۸) اولین بازارچه آنلاین لوازم یدکی خودرو است که در سال ۹۴ با برند “ماشین نو” با تمرکز بر سه اصل جامعیت محصولات با کیفیت، عرضه قطعات با قیمت مناسب و سهولت در فرآیند خرید در تهران تاسیس شد.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ماشین نو با همکاری با واردکنندگان و تولیدکنندگان معتبر و دست اول کشور در حوزه قطعات یدکی خودرو توانسته ارزانترین لوازم یدکی و لوازم مصرفی بیش از 30 برند خودروی داخلی و خارجی و ده ها مدل خودرو را با کیفیت و قیمت مطلوب عرضه نماید و در تلاش است تا تنوع کالایی خود را مستمراً افزایش دهد.

ماشین نو با عرضه قطعات برندهایی همچون هیوندای ، کیا ، لیفان ، جک ، پژو ، ایران خودرو ، سایپا ، ام وی ام ، جیلی ، چری ، زانتیا ، سوزوکی ، نیسان ، مزدا ، سانگ یانگ ، برلیانس ، دانگ فنگ ، چانگان و ...

و نیز در طبقه بندی جلوبندی ( جعبه فرمان ، سیبک ، پلوس ، سیستم تعلیق ، کمک فنر و .. ) و بدنه ای ( درب ، گلگیر ، ستون ، درب صندوق ، درب موتور ، سپر ، شلگیر ... ) لنت و فیلتر ، کاتالیزور اگزوز ، قطعات موتوری ( سیلندر – پیستون – اورینگ – سوپاپ و ... ) و لوازم برقی ( سیم کشی ، ECU و یا کامپوتر خودرو ، چراغ و پروژکتور ، مه شکن و ... ) سیستم تهویه ( رادیاتور و اجزا ) قطعات لاستیکی و اکسسوری ( کفپوش ، زنجیر چرخ و ... ) ارسال فوری لوازم ماشین را در دستور کار قرار داده است.

مشتریان می توانند با خرید اینترنتی لوازم یدکی به صورت نقد و اقساط کالای خود را درب منزل تحویل بگیرند و از ضمانت و گارانتی عودت 7 روزه نیز استفاده کنند. کلیه قطعات فروشگاه لوازم یدکی ماشین نو دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

 

4- لوازم یدکی یدک یار


یدک یار به عنوان اولین و بزرگترین "فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی" در کشور همواره تلاش دارد تا با تکیه بر ضمانت اصالت قطعات و ارائه بهترین "قیمت لوازم یدکی" در کنار عرضه خدماتی همچون مشاوره رایگان "خرید لوازم یدکی" ماشین، ارسال قطعات در سریع ترین زمان ممکن، پرداخت در محل، فروش تمامی قطعات خودرو و … تجربه بسیار خوبی را برای شما عزیزان رقم زند.

یدک یار با شعار از پورشه تا پراید! شعبه ای از بازار "فروش لوازم یدکی" در فضای اینترنتی است. مهم نیست که خودرو شما چیست، چرا که در یدک یار به راحتی میتوانید قطعات تمامی خودروها را پیدا کنید، مثل لوازم یدکی 207 یا لوازم یدکی تیبا و سایر خودروهای داخلی،‌ لوازم یدکی ریو یا لوازم یدکی ماکسیما و تمامی خودروهای مونتاژ شده در کشور، لوازم یدکی اپتیما یا لوازم یدکی سانتافه و سایر ماشین های وارداتی. همینطور میتوانید قطعات خودروهای چینی را در یدک یار پیدا کنید مثل لوازم یدکی ام وی ام 315 یا لوازم یدکی هایما S7.

در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی یدک یار این امکان فراهم شده تا قیمت لوازم یدکی موردنظرتان را در برندهای مختلف با یکدیگر مقایسه کنید و پس از بررسی دقیق اقدام به خرید نمایید. به عنوان مثال شما میتوانید قیمت قطعات ایساکو و قیمت قطعات سایپا را مشاهده و سپس با قیمت قطعات دینا پارت، جنیون پارت، پژو-سیتروئن یا سایر برند های معتبر مقایسه نمایید. این مقایسه قیمتی در خودروهای خارجی بسیار کار آمد تر است، چرا که قیمت لوازم یدکی اصلی در مقایسه سایر برندها در این خودروها تفاوت محسوسی دارند.

یکی از بزرگترین دغدغه های خرید لوازم یدکی اطمینان از اصالت قطعات است. با توجه به این مهم که در بازار لوازم یدکی ماشین قطعات تقلبی بسیار زیاد یافت میشود و تشخیص اصالت آنها نیز کار حساسی است، مجموعه یدک یار در بخش مجله خود شروع به قرار دادن آموزش های در راستای تشخیص اصالت قطعات کرده است. به عنوان مثال تشخیص دیسک و صفحه والئو اصلی یکی از بزرگترین بحث های موجود در بازار است که یدک یار آموزش تشخیص اصالت آن را با جزئیات در بخش مجله در اختیار شما قرار داده است.

 

5- فروشگاه لوازم یدکی یدک لند


یدکی لند به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی در ایران، به صورت تخصصی روی انواع لوازم یدکی خودروهای سواری، سنگین و راه سازی فعالیت می کند. به شما اطمینان می دهیم زمانی که سفارشی در یدکی لند ثبت می کنید کالاها از تامین کنندگان دست اول برای شما ارسال می شوند. با حذف واسطه ها شما کالا را از یک فروشگاه معتبر و با کمترین قیمت ممکن دریافت خواهید کرد. اگر درباره کالایی نیاز به اطلاعات تخصصی دارید می توانید با کارشناسان یدکی لند تلفنی مشورت کنید و پس از اطمینان خرید خود را انجام دهید.

هدف ما بی شک جلب رضایت شما از خرید اینترنتی لوازم یدکی است.

 

  • معصومه امیری