مجله مد و زیبای

در این مجله به بررسی اواع روش های زیبایی و جوان سازی پوست می پردازیم

مجله مد و زیبای

در این مجله به بررسی اواع روش های زیبایی و جوان سازی پوست می پردازیم

پیوندهای روزانه

۵ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

link index

چهارشنبه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۱، ۰۲:۴۴ ب.ظ

نمایه سازی پیوند عبارت است از گنجاندن پیوند شما در پایگاه داده گوگل. اگر بک لینک های شما ایندکس نمی شوند، این احتمال وجود دارد که رتبه بندی جستجوی شما هرگز به اندازه ای که می خواهید بالا نرود، مهم نیست که محتوای شما چقدر ساخته شده است. ایندکس شدن بک لینک های شما اکنون برای بهبود رتبه هر کمپین لینک سازی بسیار مهم است.

 

شروع به نمایه سازی لینک


با استفاده از LinkProcessor می توانید به راحتی بک لینک ها و URL های خود را وارد کرده و به آنها اجازه دهید جادوی خود را انجام دهند. در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید:

بک لینک های خود را در پلتفرم آنلاین آسان برای استفاده LinkProcessor کپی و جایگذاری کنید.
بر روی دکمه 'آپلود' کلیک کنید و پیوندهای شما از طریق '3 حلقه پردازش' LinkProcessor که از خزیدن، نمایه سازی و فشار دادن پیوند تشکیل شده است، عبور می کند.
بنشینید و استراحت کنید. LinkProcessor پس از دو مرحله اول فرآیند را کاملاً خودکار می کند!

 

https://t.me/con_city

https://telegra.ph/انواع-شیر-برقی-هیدرولیک-کدامند-04-12

https://www.reddit.com/user/doluxcar-/comments/tzs0d5/نصب_شیرهای_برقی/

https://doluxcar.medium.com/4-نمایندگی-فروش-شیر-برقی-هیدرولیک-در-تهران-fcf7e2576aa0

https://www.vingle.net/posts/4355221

https://sites.google.com/view/application-proportional-valve/home

https://www.blogger.com/blog/posts/891141498147132399

https://virgool.io/@hesammotaghian/نصب-تعمیر-و-نگه-داری-شیر-های-برقی-چگونه-است-crecucblxrdr

https://hydrolic.farsiblog.com/1401/01/29/ostad-tv-specialized-tv-repair-workin-home/

https://www.sbnation.com/users/ostadtv

https://www.behance.net/ostadtv1990

https://independent.academia.edu/mrseo2022

https://nl.quora.com/profile/استاد-تی-وی

https://justpaste.it/6w7fc

https://percept.ir/@kardival.link/5-مشکل-رایج-تلویزیون-سونی-راهنمای-رفع-TtqJk

https://www.reddit.com/user/doluxcar-

telegra.ph/10-سایت-برتر-طراحی-کاتالوگ-در-ایران-04-17

http://ttlink.com/mrsamadi/all

https://www.wattpad.com/1215804317-بهترین-مرکز-طراحی-کاتالوگ-در-تهران-سایت-برتر-طراحی

https://aloo-content.blogspot.com/2022/04/top-10-box-printing-companies.html

https://hydsanat.over-blog.com/2022/04/html

https://sites.google.com/view/catalogue-vs-brochure/home

https://sites.google.com/view/role-packaging-in-branding/home

 

 

چرا بک لینک دائمی رایگان ارزش زمان و تلاش شما را دارد؟


در بازاریابی باید انتخاب کنید که هزینه کنید یا زمان بگذارید! زمان گذاشتن، راه‌حل گرفتن بک لینک های رایگان است.

همچنین زمان گذاشتن در این مسئله، مزایای زیر را نیز به همراه خواهد داشت:

 

درک بهتر از بازار کار


در طی روند تحقیقات بازار و دریافت بک لینک رایگان، نیازها و خواسته‌های بازار هدف خود را بهتر درک خواهید کرد. اگر بخواهید صرفا بر روی سئو تمرکز کنید و یا بازدید خریداری نمایید، این دانش به دست‌آمده مفید واقع خواهد شد.
 

شبکه حرفه‌ای بهبود یافته


در برخی مواقع دریافت بک لینک های رایگان شبکه شما را گسترش خواهند داد. در کسب و کار، بهترین فرصت‌ها از طریق شبکه شما می‌آیند(مانند شغل های با درآمد بالا و فرصت‌های سرمایه گذاری). هنگامی که روابط را محترمانه ایجاد می‌کنید، می‌توانید آن ارتباطات را نگه دارید و آن‌ها را در فرصت‌های دیگر توسعه دهید.
 

بهبود تجربه و تخصص در زمینه سئو


حرفه‌ای‌ها در بازاریابی آنلاین همواره می‌بایست توانایی‌های خود را بهبود بخشند. جمع‌آوری اطلاعات جهت دریافت بکلینک رایگان می‌تواند شما را به روز نگه دارد.
 

احتمال بالای باقی ماندن بک لینک ها


امروز ۱ میلیون تومان صرف تبلیغات کنید، بازدیدها به وبسایت شما سرازیر می‌شود اما پس از پایان تبلیغات بازدیدها نیز به پایان می‌رسند. تبلیغات روش مفید و سریعی جهت گرقتن بازدید است. در تضاد آن، بک لینک ها برای مدت‌ها باقی خواهند ماند و بر روی وب‌سایت تاثیر خواهند گذاشت.

 

https://boonka.ir/question/کاهش-قدرت-مردم-برای-خرید-سنگ-قبر-افزای/

https://kardivallink.contently.com/

https://dribbble.com/janaatnovin

https://www.gamespot.com/profile/jannat-novin/

https://omigo.ir/r/6uo3

https://percept.ir/@kardival.link/تفاوت-سنگ-مرمر-و-مرمریت-چیست--5BgRv

https://www.articleted.com/article/585255/104115/-کدام-سنگ-قبر-را-انتخاب-کنیم

https://replit.com/@linkkardival

https://www.hackathon.io/janaat

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/BuceLee

https://www.pexels.com/@422915013/

 

 

 

  • معصومه امیری

10 مرکز برتر طراحی کاتالوگ در ایران

يكشنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۱، ۰۳:۳۳ ب.ظ

اگر علاقمند هستید تا خدمات و کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید طراحی کاتالوگ یکی از روش های تبلیغاتی می باشد که باعث می شود شما در کنار روش های بازاریابی به فروش محصول و خدمات خود کمک کنید. همانطور که می دانید در این روش تبلیغاتی شرکت های سفارش دهنده و صاحبان خدمات می توانند در این روش فهرستی از محصولات خود را همراه با جزئیات دقیق در اختیار مشتری قرار دهند و به آنها در انتخاب محصول کمک کنند

علاوه بر معرفی محصول کاتالوگ ها برای شرکت ها و افراد مختلف با هدف های خاصی طراحی و چاپ می شوند از جمله :

  • معرفی شرکت
  • چشم اندازهای شرکت
  • معرفی محصول و ویژگی های آن 
  • راه های ارتباطی با شرکت

ویژگی های یک کاتالوگ تبلیغاتی موثر 

کاتالوگ ها باید هدفمند طراحی شوند و فقط صرفا ارائه تصاویر همراه با نوشته های تبلیغاتی کفایت نمی کند و اگر در طراحی کاتالوگ ها خلاقیتی وجود نداشته باشد مانند سایر کاتالوگ ها که غیر هدفمند طراحی می شوند راهی سطل زباله ها شوند . از این رو کاتالوگ هایی که هدفمند طراحی شده باشند دارای ویژگی هایی هستند از جمله :

  • سبک و قابل حمل
  • قابلیت خوانش کاتالوگ در کوتاه ترین زمان
  • توضیحات کوتاه و نکات کلیدی برای خریدار
  • حاوی پاسخ همه پرسش های خریدار
  • طراحی کاتالوگ تبلیغاتی هدفمند در جلب توجه خریدار
  • حاوی اطلاعات بیشتر از تراکت ها و پوسترها
  • طراحی مناسب تصاویر در بین نوشته های کاتالوگ
  • استفاده از رنگ در طراحی کاتالوگ

مجموعه های برتر طراحی کاتالوگ چه ویژگی هایی باید داشته باشند

امروز سایت ها و شرکت های زیادی در زمینه چاپ و طراحی کاتالوگ فعالیت می کنند اما اینکه از میان این همه شرکت و سایت کدام یک را انتخاب کنیم و به کدام شرکت برای طراحی اعتماد کنیم شاید سوال خیلی از کاربران باشد به همین خاطر در این مطلب سعی می کنیم تا ویژگی های یک شرکت طراحی برای شما بازگو کنیم

خلاق باشد

  • نمونه کارهای زیادی در زمینه های مختلف داشته باشد
  • با تجربه باشد
  • حوزه های مختلف را بشناسد
  • تعرفه مناسبی داشته باشد
  • خوش قول باشد
  • و مشتریان راضی زیادی داشته باشد

 10 سایت برتر طراحی کاتالوگ

باتوجه به اینکه سایت های زیادی در زمینه طراحی کاتالوگ فعالیت دارند امروز در این مطلب سعی داریم تا 10 سایت برتر این حوزه را با توجه به پارامترهای ذکر شده در بالا معرفی کنیم

مدرن طرح

کانون تبلیغاتی مدرن طرح با دارا بودن کادری مجرب و حرفه ای با بروزترین متد و استفاده از تجهیزات مدرن، تمامی امورگرافیکی، طراحی تا چاپ، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی مورد نظر شما را با خلاقیت خود به نقطه اوج کارایی و رضایت مورد نظرتان می رساند.

کانون مدرن طرح با واحد های تحقیقاتی، هنری و اجرایی خود در ساختاری منظم ویکپارچه، برند تجاری شما را به نقطه ی عطف خود می رساند.

 اولین گام برای مطرح شدن کسب وکار شما بزرگواران، داشتن لوگوی بی همتا و تسخیر کننده می باشد که با خلق ایده های ناب طراحان این مجموعه که مطابق با استاندارد اداره ثبت می باشد، لوگوی سازمانی یا شرکتی شما در بازار رقابتی صنف کاریتان برجسته خواهد شد.

 در کانون تبلیغاتی مدرن طرح، طراحی ها در چند بخش مجزا انجام می گیرد. طراحی کاتالوگ و بروشور با جدیدترین متد اروپایی و سبک های مختلف طراحی Minimalism و Maximalism انجام می گیرد.

 تیم با انگیزه مدرن طرح با ابتکاری خاص برند سازمانی شما را در ذهن مخاطبانتان جاودانه می سازد.

در کانون مدرن طرح، طراحی لیبل، طراحی ست اداری، طراحی پوستر و مواردی از این قبیل با بی همتاترین ایده ها، لبخند رضایت را بر لبان شما عزیزان می نشاند.

 علاوه بر این قسمت، طراحان سایت، مطابق با استاندارهای w3c و ساختاری بهینه برای موتورهای جستجوگر و طراحی واکنش گرا برای انواع نمایشگرها و با هاست و دامین رایگان ارائه می دهد که شامل یکسال پشتیبانی فنی می باشد.

همچنین مجموعه تمامی خدمات طراحی تا چاپ را نیز در بر میگیرد. مجموعه مدرن طرح آرزومند است تمامی سروران گرامی که در حوزه‌ی کاری خود که هریک به نوعی قدمی برای خدمت به خلق برمی دارند با عنایت الهی به افق آرمان های خود برسند.

مدرن طرح

نگاران

نگاران به معنای نگاشتن، طراحی و خلق کردن می‌باشد. ما در این مجموعه به دنبال از نو نگاشتن هستیم . خلق ایده‌های جدید، القای تفکری نو، برقراری توازن میان کیفیت و کمیت ویژگی ما است.

وفاداری به مشتریان و افزایش سطح رضایتمندی، همچنین پایبندی به اصول مشتری مداری و تعهدات خود هدف اصلی مجموعه چاپ و تبلیغات نگاران می‌باشد.

نگاران با تیمی متشکل از طراحان و ایده‌پردازان خلاق در کنار تجربه سه دهه فعالیت در صنعت چاپ تلفیقی زیبا و ماندگار از هنر و صنعت در اختیار مخاطبین خود قرار می‌دهد. پس اگر سفارشی خاص مد نظرتان نیست لطفاً به ما سفارش ندهید.

استودیو هنر امروز

موسسه فرهنگی هنری « آریا هنر امروز » با نام تجاری استودیو هنر امروز مجموعه ای متشکل از جوانان متخصص و هنرمند است که در حوزه های: طراحی کاتالوگ، عکاسی، فیلم سازی، چاپ و تولید محتوا فعالیت می کند.

 این موسسه در سال ۱۳۸۹ توسط آقای بهمن اصغری با دریافت مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاسیس شد. اصلِ بنیادی در مجموعه ما «کارگروهی» و « خلاقیت » در راستای تامین نیاز مشتریان است.

استودیو هنر امروز ماموریت خود را بر مبنای ارائه خدمات کامل طراحی کاتالوگ، عکاسی، تولید محتوا و چاپ به شرکت های نوپا، استارت آپ ها و شرکت های متوسط و بزرگ تدوین نموده است.

 ما میخواهیم تجربه ای از همکاری را در مشتریانمان ایجاد کنیم تا همواره بعنوان مشاوری امین و تامین کننده ای قوی در میان آنان شناخته شویم.

این همکاری نه تنها در رفع نیازهای خدماتی، بلکه در ارائه راه حل های کاهش هزینه و اجرای بهینه روند همکاری در حوزه های کاری و تخصصی است

شرکت بعد چهارم

بعد چهارم از دیدگاه اجتماعی، نوعی حالت فرا احساسی است که انسان را قادر میسازد، به ورای مسائل توجه کند و از این طریق، ایده های جدید را بر اساس انتظارات جوامع پیشرفته از قوه به فعل در آورد. در دنیای تجارت، بعد چهارم نقش غیرقابل انکاری را در بالا بردن سطح اقتصاد سریع التغییر امروز بازی می کند و بعنوان یک محرک موثر، موسسات را در راه انتخاب بهترین روش های بازاریابی هدف دار راهنمائی مینماید.

از آنجا که انسانهای باهوش به گونه ای چهار بعدی فکر می کنند، از اینرو بکارگیری بعد چهارم در تخصص های مختلف نظیر تولید شبکه های پیشرفته رایانه ای، تبلیغات چند رسانه ای، طراحی و چاپ نشریات مصور، و برگزاری نمایشگاههای بین المللی چشمگیر بعنوان ابزارهای پیشرفته و شناخته شده بازاریابی، در حقیقت روی آوری به نوعی آوانگاردیسم است که موسسات پیشرو با بهره گیری از این روش به سرعت از هزاران شرکتی که هنوز به سیستم های تبلیغاتی قدیمی دلبسته اند متمایز میگردند.

بعبارت دیگر، اینگونه تبلیغات، نوعی فن آوری مدرن و سطح بالائی است که در بطن خود توانائی هایی دارد که ناخودآگاهانه افکار مخاطبین را به حرکت در می آورد و آنها را قانع میکند آنچه که قرار است به آنها ارائه شود را به صورتی دلنشین بپذیرند.

این نوع تبلیغات مدرن هم وزن مناسبات اقتصادی قرن بیست و یکم طراحی میشوند و باعث میگردند صادرات، توسعه یافته و فروش داخلی نیز افزایش یابد و بطورکلی رونق اقتصادی در چرخه های تجارت داخلی و خارجی بوجود آید.

پرینت لوتوس

شرکت چاپ و طراحی معجزه رنگ لوتوس سازمانی پویا در حوزه ی چاپ ، تبلیغات و دکوراسیون داخلی است .

نماد لوتوس با تلاش به موفقیت رسیدن است . این گل در مرداب که نماد سختی است می روید وبا گرفتن گرما رشد میکند و به موفقیت و روشنایی میرسد .

تیم لوتوس شامل افرادی حرفه ای همواره تلاش می کند تا باخلاقیت و پشت کار به هدف اصلی خود که جلب رضایت مشتری است  دست پیدا کند.

 لوتوس تمام کارهای خود را به صورت کار گروهی انجام داده و همواره کیفیت و سرعت عمل اولویت آن است و از طراحی تا چاپ و اجرا در کنار مشتریان خود است

لوتوس همیشه از ایده های جدید و جذاب استقبال می‌کند و تلاش میکند تا برندی شایسته همانند اسم لوتوس باشد

ازجمله افتخارات گروه لوتوس همکاری با شرکت‌ها و ارگان‌های بزرگ همچون مجلس شورای اسلامی، وزارت نیرو(ساتبا)، شرکت گاز،برق حرارتی، گروه انتخاب(دوو،اسنوا)، رونیکس، پردیس سینمایی باغ کتاب و… و همچنین شرکت در نمایشگاه بین‌المللی میدکس در دی‌ماه ۱۳۹۷، نمایشگاه بین‌المللی صنعت و ساختمان در مردادماه ۱۳۹۸ و دومین اجلاس چابک سازی بنگاه‌های اقتصادی در سال ۱۳۹۸ می‌باشد.

گروه طراحان برتر

برتر در سال ۱۳۸۶ با هدف مشاوره و مجری تبلیغات فعالیت خود را آغاز نمود و با گرد هم آوری برترین طراحان گرافیست داخلی و خارجی  و اجرای برنامه ریزی های صورت پذیرفته، طی مدت کوتاهی جزو پنج شرکت برتر در حوزه مشاوره و اجرای تبلیغات گردد.

چرا طراحان برتر ؟

ارائه خدمات در ۳ سطح ؛ فوق حرفه ای ، حرفه ای و معمولی با توجه به درخواست مشتریان

ارائه مشاوره بازاریابی جهت بهره برداری صحیح از ابزارهای تبلیغات

تدوین کمپین های تبلیغاتی گرافیکی و علمی

انجام نظر سنجی در مورد طرح های گرافیکی

وجود مدیر پروژه متخصص بازاریابی و تبلیغات در کلیه پروژه ها

 

هنر برتر

رسانه هنر برتر بعنوان یکی از بهترین شرکت های تبلیغاتی مشغول به فعالیت است. این آژانس کلیه خدمات تبلیغاتی شامل اجرای تبلیغات محیطی، سفارش بیلبورد تبلیغاتی، مجله تبلیغاتی، طراحی کاتالوگ، طراحی بروشور، طراحی لوگو ، طراحی وب سایت ، طراحی سایت پزشکان و بهینه سازی سایت  را ارائه می دهد.

اگر قصد گسترش حرفه ی خود را دارید و میخواهید مردم شما را بیشتر بشناسند تبلیغات و به خصوص تبلیغات محیطی بهترین و موثر ترین راه است.

رسانه هنر برتر ارائه دهنده مشاوره تبلیغاتی برای شماست. برای به نتیجه رسیدن تجارتی که در پیش دارید لازم است کمپین تبلیغاتی داشته باشید و هم زمان پیش روید.

 

آژانس خلاق ایده پردازان     

ایده پردازان یک آژانس هویت بصری خلاق است. ما در مدت شانزده سال با بیش از ۱۰۰ برند ایرانی و جهانی همکاری داشته‌ایم و با تکیه بر ۱۶ سال تجربه خدمات هویت برند و طراحی لوگو دریافته‌ایم که با نگاه علمی به حرفه‌مان «هویت برند» امکان خلق برندی جذاب و اثر بخش وجود دارد.

ما از ماندگاری و جذابیت برندتان تغذیه می‌شویم. بر این باوریم شغل ما تنها به تصویر کشیدن نیست، بلکه خلق جایگاهی است برای تحقق آینده‌ای فراتر از آنچه شما تصور می کنید. با این رویکرد، هویت برندتان را از درون حقایق کشف می‌کنیم تا به پشتوانه منطق و به دور از  هرگونه بزرگنمایی، به رویای شما از آینده‌ تحقق ببخشیم. چرا که بارها هوشمندی و راستی را در کنار هم امتحان کرده ایم و به اهدافمان که  ایده پردازی و خلق هویت برند در بازار و به دست آوردن همراهی و رضایت مخاطب است رسیده‌ایم

خانه طراحان سام

مجموعه خانه طراحان سام به روزترین چاپخانه دیجیتال فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است و هم اکنون در حوزه های چاپ فضای باز و بسته، چاپ دیجیتال ورقی، چاپ مستقیم بر روی اجسام سخت، حکاکی و برش لیزر، دیجیتال کاتینگ(برش دیجیتال)، سازه‌های تبلیغاتی(لایت باکس)، کالا و هدایای تبلیغاتی و خدمات پس از چاپ (لمینیت و شاسی و ...) فعالیت دارد.

این مجموعه با به کارگیری کادری مجرب و بهره مندی از بهترین امکانات، پیشرو در ارائه خدمات به مراکز تجاری، فرهنگی، اداری، معماری، هنری و ارگانهای خصوصی و دولتی و مراکز تفریحی ورزشی می‌باشد.

سپید گرافیک

ارائه خدمات طراحی کاتالوگ ، بروشور ، لوگو و سایر اجزا تبلیغاتی گرافیکی بصورت دیجیتال یا چاپی ، با بهترین ایده ها در سریعترین زمان ممکن و کمترین قیمت توسط سپیدگرافیک.

 

از ایده پردازی ، عکاسی از محصولات ، طراحی گرافیکی در کنار شما خواهیم بود و در نهایت ضمن تحویل طرح نهایی برای چاپ ، فایل اصلی نرم افزاری ( فتوشاپ ، کورل ، ایندیزاین) به شما تحویل داده خواهد شد. کاتالوگ ها یکی از ابزار اصلی تبلیغات و بازاریابی هستند که در تمام صنایع و کسب و کار ها برای معرفی محصولات و خدمات به مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند و یک طراحی حرفه ای می تواند به بهترین نحو خصوصیات ممتاز و نقاط قوت کسب و کار شما را به تصویر بکشید. علاوه بر توضیحاتی در رابطه با هزینه ، زمان و نحوه همکاری ، برخی از نمونه کاتالوگ های صنعتی و تبلیغاتی را در ادامه مشاهده می نمایید.

 

جمع بندی

در این مطلب سعی شد تا شما را با 10 سایت برتر طراحی کاتالوگ آشنا کنیم تا بتوانیم در زمینه چاپ و طراحی به شما کمک کنیم . چنانچه شما هم در این زمینه نظراتی دارید می توانید برای ما و سایر خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید

  • معصومه امیری

10 مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در سال 1400

چهارشنبه, ۲۴ فروردين ۱۴۰۱، ۰۱:۱۸ ب.ظ

یکی از وسیله های صوتی تصویری که در منازل کاربرد زیادی دارد تلویزیون می باشد. زمانی که این وسیله پرش تصویر داشته باشد، روشن نشود، صدا داشته باشد اما تصویری در کار نباشد و یا به علت ضربات در حین جابه جایی آسی دیده باشد شما به سراغ تعمیر تلویزیون می رود

هرگونه مشکل سخت افزاری و یا نرم افزاری که برای تلویزیون شما بوجود آمده باشد فقط کافیست تا با متخصصان تعمیر و نمایندگی هایی که خدمات تعمیر تلویزیون در منزل را ارائه می دهند تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه پس از بررسی به منزل یا محل کار شما مراجعه کرده و پس از عیب یابی اقدام به تعمیر و یا تعویض قطعه می کنند.

 شاید در نگاه اول ایده تعمیر در منزل عالی باشد چرا که در وقت و هزینه مشتریان صرفه جویی می شود اما شوالی که اینجا مطرح می شود کدام مجموعه ارائه دهنده خدمات تعمیر تلویزیون در منزل قابل اعتماد می باشد ؟ کدام یک خدمات بهتری ارائه می دهند و کدام یک خدمات خود را گارانتی می کنند؟

برای رسیدن به پاسخ این سوالات در ادامه این  مقاله با ما همراه باشد تا 10 مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در منزل را باهم مقایسه کنیم

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در منزل چه ویژگی هایی دارد ؟

از مهمترین ویژگی هایی که یک مجموعه تخصصی تعمیر تلویزیون در تهران باید دارا باشد شامل موارد زیر می شود

 

  • استفاده از تجهیزات و دستگاه های عیب یابی بروز و پیشرفته
  • استفاده از قطعات جانبی اصلی و گارانتی دار
  • حضور در ساعت مشخص شده در محل تعمیر
  • تعمیر با دقت و صبر بالا
  • استفاده از تکنسین های دوره دیده و آشنا به تمامی برند ها
  • قیمت و تعرفه مناسب
  • اطمینان مشتری از گارانتی تعمیرات

بهترین مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در تهران

در صورتیکه برای تلویزیون شما مشکلی بوجود آمده و شما قادر به برطرف کردن آن نبودید بهتر است با یکی از بهترین مراکز تخصصی تعمیر تلویزیون در تهران تماس گرفته و خدمات خود را به آن بسپارید

تعمیر تخصصی مجاز سیما

مجاز سیما ، مرکز تعمیرات تخصصی انواع تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی و oled با چندین دهه تجربه در زمینه تعمیرات تخصصی تلویزیون ، همچنین با بهره مندی از افراد متخصص و کاردان در زمینه تعمیرات تلویزیون با انواع مختلف ، و آشنایی کامل با تمام مشکلات و همچنین قطعات در برند های مختلف ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در سریع ترین زمان ممکن و همچنین در محل و یا منزل شما می باشد .

از وجه تمایز این مجموعه می توان به این موارد اشاره نمود که عبارتند از :

  • استفاده از قطعات اورجینال و اصلی در زمینه تعمیر و یا تعویض قطعات
  • تسلط کامل کارشناسان و تکنسین ها بر تمام انواع مدل ها تلویزیون
  • سرعت روند انجام تعمیر تلویزیون
  • قیمت عادلانه و منصفانه تعمیرات
  • مجهز بودن به تجهیزات و دستگاه ها به روز در زمینه تعمیر تلویزیون

مرکز مجاز سیما به دلایل گفته شده در بالا به یکی از تخصصی ترین ،پیشرفته ترین و قابل اعتماد ترین مراکز در زمینه تعمیر تلویزیون شناخته شده است .

مجموعه مجاز سیما علاوه بر ارائه خدمات رسانی در شهرستان های تهران نظیر : ورامین ، اندیشه ،اسلامشهر ، پاکدشت ، شهریار و همچنین استان البرز را دارد .

و لازم به ذکر است که این روند د سریع ترین زمان ممکن قابل انجام می باشد .

همچنین به دلیل دارا بودن چندین شعبه در سطح سهر و شهرستان های اطراف این امر در اسرع وقت انجام می گیرد .همچنین لازم به ذکر است کارشناسان همراه با قطعات مورد نیاز تلویزیون شما به محل اعزام می گردند .

تعمیر تلویزیون مجاز سیما

 

مرکز تعمیرات تی وی مانیتور

مرکز تعمیرات تی وی مانیتور ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربران و دارندگان دستگاه های تلویزیون و مانیتور است.

کاربران گرامی می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات تی وی مانیتور تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات انواع دستگاه های مانیتور و پنل های تی وی را دریافت نمایند.

تعمیرات تی وی مانیتور در این مرکز محدود به مدل و برند خاصی نیست و از تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است، پشتیبانی می کند.

در این مرکز  -به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی،- تمامی سرویس‌های ترمیم، تعویض و تعمیر مرتبط با مانیتورهای مدلهای گوناگون تلویزیون اعم از تلویزیون های پلاسما، ال سی دی، تلویزیون های ال ای دی، تلویزیون های هوشمند و پنل های OLED به همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد.

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات تلویزیون به یُمن وجود کارشناسان زبده با بالاترین سطح کیفی و با استفاده از مؤثرترین متدهای تعمیر انجام می‌پذیرد.

مرکز تعمیرات تی وی مانیتور

 

مرکز تخصصی استاد تی وی

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در تهران استاد تی وی فعالیت خود را از حدود ۳۰ سال پیش آغاز کرده است و تجربه کار در حوزه ی تعمیرات تخصصی انواع تلویزیون از قبیل تعمیر تلویزیون سامسونگ ، ال جی ، سونی و داشته است.

این مجموعه  با آنالیز رفتار مشتریان به این نتیجه رسیده که درصد بالایی از نگرانی های آنها علاوه بر هزینه تعمیر، هزینه جا به جایی تلویزیون می باشد و به موازات آن صدماتی که در حین حمل و نقل مانند شکستگی پنل تلویزیون می تواند اتفاق بیافتد.

 استاد تی وی با اعزام سریع تعمیرکار متخصص و حرفه ای در محل، هزینه مشتریانمان را کاهش داده و همراه آنها هستیم.

از دیگر دغدغه های مشتریان اصل بودن قطعات تعویضی است که برخی از افراد حتی ترجیح می دهند به جای تعمیر تلویزیون شان یک تلویزیون جدید تهیه کنند.

ما برای جلب رضایت مشتریان خود خدمات گارانتی اصل بودن قطعات تعویضی در محل را در نظر گرفته ایم.

از ویژگی های مرکز تخصصی استاد تی وی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ارائه خدمات به صورت شبانه روزی
  • شفافیت در اعلام هزینه‌ها
  • اعزام تعمیرکار متخصص هر برند تلویزیون در کوتاهترین زمان
  • استفاده از لوازم و قطعات با کیفیت تلویزیون
  • گارانتی اصل بودن قطعات تعویضی
  • عدم نیاز به حمل تلویزیون به تعمیرگاه
  • گارانتی یک‌ ماهه تعمیر تلویزیون
  • پشتیبانی مشتریان استاد تی وی
  • کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان
  • ضمانت خدمات استاد تی وی

با توجه به شرایط اقتصادی مردم و پر هزینه بودن خرید لوازم برقی مانند تلویزیون ،استاد تی وی در تلاش است تا بهترین خدمات را با کمترین هزینه برای مشتریان خود در نظر بگیرد.از این رو ما خدمات خود را تا 6 ماهه گارانتی می کنیم تا شما در انتخاب تان از رضایت بیشتری برخوردار شوید

تعمیرات تخصصی تلویزیون استاد تی وی

 

تکنیک tv

تکنیک تی وی  مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون در محل با بیش از 20 سال تجربه در زمینه ی تعمیر لوازم صوتی و تصویری با بهره گیری از کادر متخصص تعمیر تلویزیون ، آمادگی دارد تعمیرات دستگاه  شما را در اسرع وقت و با قیمت مناسب در محل و منزل شما به عهده بگیرد.

وجه تمایز این گروه از لحاظ فنی : تسلط کامل کارشناسان به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیر انواع تلویزیون در تمامی برند ها می باشد , آنالیز و تحلیل با بهره گیری از جدید ترین دستگاه های تعمیر و از طرفی دیگر قیمت بسیار مناسب تعمیرات و قطعات می باشد.

 

از جمله خدمات قابل ارائه توسط نمایندگی تکنیک tv ،  تعمیر تلویزیون در محل شهرستان های تهران ( پردیس ، بومهن، پاکدشت، شهریار، اندیشه ، ورامین ...) , اعزام نیروی مجرب و متخصص به همراه قطعات مورد نیاز به این شهرستان ها در سریع ترین زمان ممکن, پذیرش کار از همکاران دارای مجوز رسمی و تعمیر و فروش برد انواع تلویزیون می باشد

مزایای تعمیر تلویزیون در این مجموعه شامل موارد زیر می باشد

  • به دلیل وجود قطعات جانبی تلویزیون به همراه کارشناس ، نیازی به خروج از محل برای تهیه‌ی قطعات جانبی مورد نیاز نخواهید داشت و بدین ترتیب با پرداختن به دیگر امور، در وقت و زمان خود صرفه‌جویی نموده‌اید.
  • تمامی مراحل تعمیر پس از کسب اجازه و تأیید صاحبان دستگاه انجام خواهد شد.
  • کارشناس تعمیر تلویزیون در منزل پس از اتمام کار، جهت افزایش عمر مفید دستگاه به شما آموزش خواهد داد
  • در صورت درخواست شما، مشاوره و راهنمایی‌هایی در زمینه‌ی خرید و تعمیر تلویزیون ارائه می‌گردد.
  • به دلیل انجام تعمیر تلویزیون در منزل نیازی به جابجایی و حمل دستگاه تلویزیون نخواهید داشت.
  • با استفاده از این سرویس از مشکلاتی که ممکن است در حین جابجایی دستگاه رخ دهد، پیشگیری می‌گردد. (مشکلاتی نظیر ضربه خوردن، گم شدن برخی از قطعات، شکستگی تلویزیون و ).
  • در این روش نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی برای حمل دستگاه و جابجایی آن نخواهید داشت.
  • به دلیل انجام تعمیر تلویزیون در منزل می‌توانید بر مراحل تعمیر تلویزیون نظارت داشته باشید.
  • کارشناسان تعمیر که به محل اعزام می‌گردند هیچ گونه محدودیتی در انجام تعمیر تلویزیون نخواهند داشت زیرا تمامی ابزار و تجهیزات تعمیر و ترمیم را با خود به همراه دارند.
  • کارشناسان مجرب و متعهد این مرکز، قطعات اصل را از تقلبی به آسانی تشخیص داده و از کاربرد آن‌ها در حین تعمیر خودداری می‌کنند.
  • پیش از اقدام به تعمیر توسط کارشناسان این مرکز می‌توانید از میزان هزینه و دستمزد عملیات تعمیر دستگاه تلویزیون اطلاع یابید.
  • در این روش شما می‌توانید تمامی پرسش‌های خود را با کارشناس اعزامی در میان گذاشته و نسبت به رفع و حل آن‌ها اقدام نمایید.

 

 

تعمیر تلویزیون در آچاره

آچــاره ایـن امـکان را به کـاربران خود می‌دهد تا هـر خـدمتی را که به آن نیاز دارند، از طریق وبسایت و اپلیکیشن به سهولت و در هـر سـاعتی از شبانه‌روز سـفارش دهند. نـیروهــای خــدماتی برای جلب اعتماد شما دارای گـواهی عــدم سـوء پـیشینه، بیمه، احراز هویت، مدارک فنی و سفته نزد آچاره هستند و از فیلترهای تأیید صلاحیت ما عبور کرده‌اند.

از جمله خدماتی که آچاره ارائه می دهد شامل موارد زیر می باشد:

  • رفع مشکلات صدای تلویزیون
  • تعمیر بک لایت و تعویض آن در صورت لزوم
  • تعمیر بردهای الکترونیکی
  • تعویض قطعات فرسوده تلویزیون با نمونه اورجینال
  • استفاده از قطعات و تجهیزات با کیفیت در تعمیر تلویزیون
  • تعمیر و سرویس در محل انواع ال ای دی
  • ترمیم مشکلات انواع مدل‌های ال سی دی
  • عیب‌یابی تخصصی تلویزیون در محل مورد نظر مشتری
  • اصلاح مشکلات عملکردی قطعات تلویزیون
  • تعمیرات تخصصی پنل تلویزیون و برد

آی پی امداد

تعمیر تلویزیون در تهران توسط تعمیرگاه مجاز و نمایندگی تعمیرات آی پی امداد در شرق، شمال، غرب و جنوب تهران عیب یابی و رفع عیب می گردد. تعمیرگاه مجاز تعمیرات تلویزیون آی پی امداد به صورت شبانه روزی در تلاش است تا بهترین خدمات را به شما مشتریان گرامی در محل و منزل ارائه دهد.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا برای تعمیر تلویزیون از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید؟ در نظر داشته باشید که آی پی امداد با استفاده از قوانین مشتری مداری و رعایت اصول خدمات در اروپا به عیب یابی، تعمیر تلویزیون ، تعمیر پنل و تعمیر خاموش شدن ناگهانی تلویزیون شما عزیزان در محل میپردازد.

همچنین لازم به ذکر است که با استفاده از ابزار پیشرفته و تعمیرکاران مجرب، متعهد و آموزش دیده تلویزیون شما عیب یابی میشود.

بنابراین با استفاده از خدمات ویژه آی پی امداد جهت تعمیرات تلویزیون، به حفظ کیفیت و افزایش طول عمر دستگاه خود کمک شایانی مینمایید.

ما در آی پی امداد سعی نموده ایم با شفاف سازی هزینه ها و تعهد نسبت به خدمات ارائه شده، رضایت شما را جلب نماییم تا دستگاه شما را به مانند روز اول تحویل دهیم و مهم تر از همه اینکه، آی پی امداد را به عنوان تعمیرگاه مجاز تلویزیون به دوستان و آشنایان خود معرفی نمایید.

از مزایای سرویس کاران آی پی امداد می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • آموزش‌دیده و با تجربه
  • سابقه کاری بالا
  • دانش تخصصی بالا در زمینه تعمیرات تخصصی تلویزیون
  • قابل اعتماد
  • وقت ‌شناس
  • آشنایی با تمامی اصول تعمیرات تلویزیون
  • مسئولیت ‌پذیر
  • وظیفه‌ شناس

تعمیر تلویزیون در آچار باز

تعمیر تلویزیون در سامانه آچارباز به صورت ارائه خدمت در محل مشتری انجام می‌گیرد. برای ثبت سفارش در زمینه تعمیر تلویزیون در منزل یا محل مورد نظرتان، نصب یا سرویس آن، کافیست از طریق دکمه ثبت سفارش در همین صفحه و یا اپلیکیشن آچارباز اقدام کنید.

 پس از دریافت درخواست، تعمیرکار تلویزیون متخصص در تعمیر نوع و برند تلویزیون شما، در سریعترین زمان ممکن، برای خدمات‌رسانی، اعزام خواهد شد.

آچار باز با ارائه خدمات تخصصی تعمیرتلویزیون در منزل سعی کرده است تا این دغدغه را رفع کند. بعبارتی یکی از خدمات پرطرفدار و پرافتخار آچار باز، تعمیر تلوزیون در محل مشتریان با تعمیرکاران حرفه‌ای‌ست. ما در آچار باز تعمیر کاران مجرب و مسلط به انواع برندهای تلویزیون را استخدام کرده‌ایم تا آسودگی خیال مشتریانمان را فراهم کنیم.

در سایت آچارباز به راحتی می‌توانید تعمیر تلویزیون خود را به دست افراد متخصص برند تلویزیون خود، بسپارید.

از مزایای آچار باز می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • شفافیت در اعلام هزینه‌ها
  • اعزام تعمیرکار متخصص هر برند تلویزیون در کوتاه‌ترین زمان
  • استفاده از لوازم و قطعات با کیفیت تلویزیون
  • عدم نیاز به حمل تلویزیون به تعمیرگاه
  • گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر تلوزیون
  • پشتیبانی مشتریان آچارباز
  • در نهایت کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان

مرکز تی وی کاران

امروزه ارائه سرویس های فنی و مناسب یکی از نیاز های افراد در شهر ها به حساب می رود. با این حال کیفیت خدمات و ارائه سرویس به موقع و با کیفیت بسیار مورد اهمیت قرار دارد .

متخصصین تی وی کاران سعی دارند تا با ارائه به وقت و منظم علاوه بر برطرف کردن مشکل شما عزیزان لذت ویژه ای از سرویس دهی و خدمات را برای شما دوستان فراهم سازند.

بدین منظور ارائه خدمات از طرف پرسنلی مجرب ، خوش برخورد و با تخصص حرفه ای یکی از اهداف مشخص ما در مجموعه تی وی کاران می باشد.

امید واریم تا در جلب رضایت شما مشتریان گرامی بیش از پیش تلاش نموده و شما را در این مسیر یاری رسانیم !

تعمیر تلویزیون LED و  LCD یکی از تخصصی ترین انواع تعمیرات لوازم خانگی میباشد ، هر یک از برند های ال جی ، سامسونگ ، سونی ، پاناسونیک و ... دارای مدل های مختلفی از انواع تلویزیون می باشند که ممکن است شما در منزل خود یکی از آنها را داشته باشید ، ممکن است تلویزیون شما تصویر نداشته باشد ، یا روشن نشود ، یا قسمتی از پنل ال ای دی یا ال سی دی شما دچار خرابی شده باشد، اصلا نگران نباشید شما میتوانید تنها با یک تماس تلفنی از میزان هزینه تعمیرات تلویزیون خود مطلع شوید و به راحتی درخواست اعزام تعمیر کار به منزل خود کنید !

یکی از مزایای خدمات تی وی کاران پرسنل مجرب و با اخلاق می باشد.

پرسنلی که برای تعمیرات به منزل افراد ساکن شهر تهران اعزام میشوند با رعایت تمامی شئونات نظر به جلب رضایت فنی و اخلاقی از سوی مشتریان همواره مورد ارزیابی و نظارت قرار دارند.

شرکت پارس پویش

 

شرکت پارس پویش و تکنسین های متخصص آن با بیش از 15 سال سابقه در زمینه نصب و تعمیرات انواع لوازم خانگی و صنعتی تلاش نموده است با کیفیت ترین خدمات را با مناسب ترین هزینه ممکن و در کوتاهترین زمان ممکن جهت کسب رضایت حداکثری مشتریان خود ارائه دهد.

 ما در تلاشیم با بهره گیری از دانش به روز کارشناسان این مجموعه خدماتی در خور را به شما عزیزان ارائه دهیم.

متخصصین پارس پویش با داشتن بروز ترین ابزارهای مورد نیاز خود می‌توانند کلیه مشکلات لوازم‌ خانگی علی‌الخصوص تلویزیون ‌های موجود در بازار اعم از داخلی (ایکس ویژن، اسنوا، شهاب سام و ) و خارجی (سامسونگ، ال جی و ) را با دقت عیب‌ یابی نمایند و در اسرع وقت تعمیر آن را با بالاترین کیفیت لازم انجام دهند

از جمله دلایلی که سبب می شود پارس پویش انتخاب شما جهت تعمیر انواع لوازم برقی خود ازجمله انواع تلویزیون باشد میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

 

  • استفاده از کادر مجرب و آموزش‌ دیده
  • سرویس‌ دهی به تمام نقاط تهران
  • استفاده از قطعات مرغوب و اصلی
  • گارانتی شش‌ ماهه تعمیرات
  • منصف در هزینه اعلامی
  • تجهیزات مدرن و به‌ روز
  • تعمیر دستگاه در اسرع وقت

تعمیرگاه تلویزیون ایران الکترونیک

تعمیرگاه تلویزیون ایران الکترونیک با برخورداری از تخصص و تجربه و سابقه ی طولانی در زمینه سرویس ،خدمات و تعمیرات تلویزیون و لوازم صوتی تصویری در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.در راستای رفاه حال شما مشتریان عزیز تعمیرگاه ایران الکترونیک این امکان را فراهم کرده که تا در کوتاه ترین زمان ممکن با اعزام متخصصین خود برای تعمیر انواع تلویزیون ال سی دی (LCD) و ال ای دی (LED) ،تلویزیون پلاسما ، تلویزیون‌های هوشمند Smart، انواع ساندبار و سینمای خانگی و نیز نصب تلویزیون به منزل یا محل کارتان مراجعه کنیم.

از جمله مزایای این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • صرفه جویی در هزینه
  • منطبق با زمانبدی شما
  • ارائه خدمات در اسرع وقت
  • گارانتی خدمات

کلام آخر

در این مقاله 10 مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در منزل را برای شما به همراه مزایا و معایب این مجموعه ها معرفی کردیم تا در صورت بروز مشکل بهترین و نزدیک ترین مرکز را انتخاب کنید .

در صورتیکه شما از این مجموعه ها خدماتی دریافت کرده اید برای ما و سایر خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید

 

  • معصومه امیری

پمپ پیستونی چیست؟ انواع و چگونه کار می کند؟

يكشنبه, ۲۱ فروردين ۱۴۰۱، ۱۲:۴۵ ب.ظ

پمپ پیستونی نوعی پمپ رفت و برگشتی است که در آن کاسه نمد فشار قوی با پیستون رفت و آمد می کند. از پمپ های پیستونی می توان برای جابجایی مایعات یا فشرده سازی گازها استفاده کرد. آنها را می توان در یک محدوده فشار گسترده کار کرد. یک عملیات فشار بالا را می توان بدون تأثیر قوی بر سرعت جریان به دست آورد.

پمپ های پیستونی همچنین می توانند محیط های چسبناک و جامدات حاوی رسانه را کنترل کنند. این نوع پمپ از طریق یک فنجان پیستون کار می کند، یک مکانیسم نوسانی که در آن ضربه های پایین باعث اختلاف فشار می شود، محفظه های پمپ را پر می کند که در آن یک حرکت بالا سیال پمپ را برای استفاده خارج می کند.

پمپ های پیستونی اغلب در سناریوهایی استفاده می شوند که فشار ثابت و بالا مورد نیاز است، مانند سیستم های آبیاری یا تامین آب.

 

درصورت تمایل به خرید پمپ پیستونی از محصولات ما در فروشگاه هیدرولیک نادری دیدن کنید 

 

خرید پمپ پیستونی

 

دانلود کاتالوگ پمپ پیستونی

 

پمپ پیستونی چگونه کار می کند؟

عملکرد پمپ پیستونی مشابه پمپ های PD است. زیرا با کمک مکانیزم پمپاژ نیرویی برای افزایش حجم مایع کار می کنند. این پمپ ها می توانند از انرژی منابع برق استفاده کنند.

این پمپ ها شامل بیش از یک پیستون با مجموعه ای از دستگاه های کنترل می باشد.

پمپ دوبلکس شامل دو پیستون و همچنین دو دستگاه کنترل است. به طور مشابه، یک پمپ تریپلکس شامل سه پیستون و همچنین سه دستگاه کنترل است. بسیار مهم است که دستگاه های کنترل کننده را در دو طرف بررسی کنید تا مطمئن شوید که جریان جهت مایع در هر دو طرف جریان دارد یا خیر.

این پمپ ها پمپ های تک در غیر این صورت دو کاره هستند. پمپ های دو کاره شامل دو مجموعه دستگاه کنترل و مایع در هر دو انتها هستند. این به پمپ اجازه می دهد تا یک چرخه پمپاژ را با جریان از یک جهت به سمت دیگر کامل کند. هنگامی که پیستون در یک جهت گرفته می شود، از طرف دیگر تخلیه می شود. این پمپ برای تکمیل یک چرخه به نسخه های انفرادی اکشن برای جریان در هر دو جهت نیاز دارد.

 

ویدئو نحوه عملکرد پمپ پیستونی 

 

 

انواع پمپ های پیستونی

این پمپ ها به انواع مختلفی از جمله پمپ بالابر، پمپ نیرو، پمپ محوری و پمپ پیستونی شعاعی طبقه بندی می شوند. از این پمپ ها، پمپ های بالابر و نیرو می توانند به صورت دستی و در غیر این صورت با کمک موتور کار کنند.

انواع پمپ پیستونی

پمپ پیستونی بالابر

در این نوع پمپ، پیستون بالای کورس می تواند سیال را با کمک یک دستگاه کنترلی که شیر نام دارد به قسمت زیرین سیلندر بکشد.

در حرکت زیر، سیال از طریق دستگاه های کنترلی که در پیستون چیده شده اند به قسمت بالاتر سیلندر جریان می یابد. پس از آن در حرکت بالا، مایع می تواند از قسمت بالاتر سیلندر از طریق یک دهانه خارج شود.

 

پمپ پیستونی قدرتی

در این نوع پمپ، پمپ های پیستون با حرکت بالا می توانند سیال را در سراسر شیر ورودی به سیلندر (لوله) بکشند. در بالای داون استروک، سطح سیال را می توان از طریق یک شیر خروجی به لوله خروجی تخلیه کرد.

 

پمپ پیستونی محوری

این پمپ یک پمپ PD (جابه جایی مثبت) است و دارای چندین پیستون در یک آرایه دایره ای از یک بلوک لوله است. این بلوک را می توان برای چرخاندن محور تقارن خود با شفت مهمی که با پیستون های پمپاژ مرتبط است، هدایت کرد.

از این پمپ ها می توان مانند کمپرسور تهویه مطبوع خودرو، پمپ مجزا و در غیر این صورت موتور هیدرولیک استفاده کرد.

 

پمپ پیستونی شعاعی


این پمپ یکی از انواع پمپ های هیدرولیک است و پیستون های کار در یک مسیر شعاعی به طور متقارن در ناحیه محور محرک و در جهت پمپ پیستونی محوری منبسط می شوند.

 

همچنین بخوانید : پمپ دنده ای چگونه کار می کند ؟

 

کاربردهای پمپ های پیستونی


پمپ های پیستونی را می توان برای حرکت مایعات یا گازهای فشرده استفاده کرد و همچنین می تواند محیط های چسبناک و محیط های حاوی ذرات جامد را پمپاژ کند.

پمپ های پیستونی برای هیدرولیک آب و روغن، تجهیزات پردازش صنعتی، تمیز کردن فشار بالا و پمپاژ مایعات استفاده می شود.

کاربرد های پمپ پیستونی

 

مزایای پمپ های پیستونی

  • دامنه فشار گسترده است
  • نیرو را می توان بدون حرکت نرخ جریان مدیریت کرد.
  • نرخ جریان و تغییرات فشار نتیجه کمی در عمل دارد.
  • در جابجایی سیالات غلیظ، دوغاب ها و همچنین ساینده ها با طراحی دستگاه کنترل خوب مهارت دارد.

معایب پمپ های پیستونی

معایب پمپ های پیستونی عمدتاً شامل موارد زیر است.

 

  • هزینه تعمیر و نگهداری و عملیات معمولاً حجیم و سنگین است
  • آنها فقط نرخ جریان کمتری را مدیریت می کنند
  • جریان ضربان دار است

 

مزایا و معایب پمپ پیستونی
مزایا معایب
دامنه فشار گسترده است هزینه تعمیر و نگهداری و عملیات معمولاً حجیم و سنگین است
نیرو را می توان بدون حرکت نرخ جریان مدیریت کرد. آنها فقط نرخ جریان کمتری را مدیریت می کنند

نرخ جریان و تغییرات فشار نتیجه کمی در عمل دارد.

جریان ضربان دار است

 

جمع بندی

در این مطلب سعی شد تا شما را با نحوه کارکرد و مزایا و معایب پمپ پیستونی هیدرولیک آشنا کنیم در صورتیکه تمایل به خرید و استفاده از این محصولات هیدرولیکی را دارید فروشگاه تجهیزات هیدرولیک نادری می تواند بهترین مشاور و میزبان خرید شما باشد

  • معصومه امیری

پمپ دنده ای چگونه کار می کند ؟

يكشنبه, ۷ فروردين ۱۴۰۱، ۱۲:۰۷ ب.ظ

پمپ دنده ای نوعی پمپ اندازه گیری است

پمپ های اندازه گیری را می توان زیر مجموعه ای از پمپ های جابجایی مثبت در نظر گرفت. هر دو پمپ با هر چرخش حجم مشخصی را تخلیه می کنند. حجم تخلیه تا حد زیادی مستقل از فشار برگشتی است

آنچه پمپ های اندازه گیری را از پمپ های جابجایی مثبت متمایز می کند دقت آنهاست.

چندین دسته پمپ اندازه گیری از جمله دیافراگم، پیستون، دنده و پریستالتیک وجود دارد که دارای یک حفره با حجم ثابت برای ارائه حجم یکسان با هر سیکل پمپاژ هستند.

 

خرید پمپ دنده ای از هیدرولیک نادری

برای خرید پمپ دنده ای از فروشگاه هیدرولیک نادری اینجا کلیک کنید

نحوه عملکرد پمپ های دنده ای

پمپ های چرخ دنده با به دام انداختن مایع بین دندانه های دو یا سه چرخ دنده کار می کنند . اغلب، آنها به صورت مغناطیسی هدایت می شوند، به این معنی که از مواد کمتر 'خیسان' برای سازگاری شیمیایی بیشتر استفاده می کنند. پمپ های دنده ای حفره ای را حرکت می دهند که به جای حرکت رفت و برگشتی می چرخد.

این پمپ ها حفره های کوچک زیادی را در هر دور حرکت می دهند، بنابراین تقریباً به اندازه پمپ های دیافراگمی ضربان ندارند.

عیب عمده پمپ های دنده ای این است که افزایش فشار برگشتی باعث کاهش سرعت جریان می شود.

آنها هنگام پمپاژ در برابر فشار برگشتی پایدار بهترین عملکرد را دارند.

از آنجایی که پمپ‌های دنده‌ای با حمل مایع بین دندانه‌های دو یا سه چرخ دنده کار می‌کنند، برای کاربردهایی که برشی سیال یا آلودگی ذرات ناشی از سایش چرخ دنده نگران کننده نیست، مناسب‌تر هستند.

 

نحوه عملکرد پمپ دنده ای

 

 

این پمپ ها با کاربردهای فشار بالای سیستم به خوبی کار می کنند و معمولاً برای مصارف انرژی سیال هیدرولیک، به عنوان مثال در تراکتورها و کامیون های حمل زباله، و با سیالات ویسکوزیته سنگین تر، مانند روغن، که تراکم پذیر نیستند، استفاده می شوند.

پمپ های دنده ای دارای جابجایی مثبت واقعی با هر دور چرخش هستند که حجم دقیقی را ارائه می دهند. از آنجایی که هر محفظه سیالی که از محفظه عبور می کند کوچک است و تعداد زیادی محفظه در واحد زمان از آن عبور می کنند، سرعت جریان تقریباً بدون پالس است.

پمپ های دنده ای با قابلیت های اندازه گیری، گردش، دوز و انتقال، در ارائه پاسخ سریع، جریان مداوم و دقت دوز کارآمد هستند.

این پمپ ها سیالات را در صنایع مختلف از توزیع پوشش های موم اسپری روی مواد غذایی گرفته تا اندازه گیری طعم ها و عطرها تا افزودن براق کننده های نوری به کاغذ کنترل می کنند.

بیشتر بخوانید : 5 مدل شیر برقی هیدرولیک

پمپ های دنده ای در مقابل پمپ های پریستالتیک

در حالی که پمپ های پریستالتیک مزایای بسیاری دارند، پمپ دنده ای گاهی اوقات انتخاب بهتری نسبت به پمپ پریستالتیک است.

پمپ های دنده ای طیف وسیع تری از قابلیت های جریان را نسبت به پمپ های پریستالتیک و دامنه کمی وسیع تر از پمپ های شلنگی ارائه می دهند.

از آنجایی که پمپ‌های دنده‌ای می‌توانند از لوله‌های سفت‌تر هنگام ورود و خروج محلول‌ها به پمپ استفاده کنند، جذب سیال کم و یا اصلاً وجود ندارد. برعکس، پمپ های پریستالتیک با لوله های انعطاف پذیرتری کار می کنند که امکان جذب مایع و نوسانات سیال را فراهم می کند.

 

ویژگی ها پمپ دنده ای  پمپ  پریستالتیک
جابجایی مثبت حجم های ثابت به دلیل اجزای سفت و سخت ممکن است به دلیل سن لوله متفاوت باشد
قابلیت های فشار فشارهای پشتی بالاتر قابلیت های فشار کمتر؛ مکش بهتر
محدوده دما  عریض دامنه متنوع، اما نه به آن گسترده
ارتعاشات  کم   زیاد
ذرات ذرات را کنترل نمی کند ذرات را کنترل می کند

 

تعمیر و نگهداری پمپ های دنده ای بیشتر از پمپ های پریستالتیک زمان بر است، زیرا کاربران باید پمپ را برای تمیز کردن چرخ دنده ها و سر پمپ باز کنند.

همچنین، پمپ‌های دنده‌ای ممکن است از نظر سازگاری شیمیایی محدود باشند، زیرا مواد پمپ معمولاً از فولاد ضد زنگ، PTFE یا PEEK ساخته می‌شوند.

در نهایت، ذرات در یک پمپ دنده ای نامرتب هستند و پمپ آنها را به خوبی تحمل نمی کند. در این مثال، پمپ پریستالتیک ممکن است گزینه بهتری باشد.

هنگامی که یک برنامه کاربردی نیاز به پمپاژ یک سیال تمیز بدون ذرات در یک جریان ثابت دارد، پمپ دنده ای اغلب بهترین پمپ برای استفاده است.

به عنوان مثال، در کاربردهای صنعتی مانند پمپاژ جوهر، پوشش، یا تزریق خط لوله، پمپ دنده ای راه حل پیشنهادی است.

 

بیشتر بخوانید : تفاوت پمپ هیدرولیک و هیدروموتور

بهترین پمپ برای کار؟

پمپ های دنده ای انتخاب بهینه ای هستند که به دنبال راندمان هیدرولیک و توان، مقاومت در برابر خوردگی و سایش، جریان پیوسته بدون پالس بدون آب بندی دینامیکی و پاسخ سریع هستند. از آنجایی که آنها می توانند برای دوره های طولانی بین تعمیر و نگهداری کار کنند، برای کاربردهای مداوم، مانند عملیات پر کردن و توزیع که نیاز به جریان بدون پالس و انتقال کلی و تحویل نمونه دارند، مناسب هستند.

 

  • معصومه امیری